JenLin

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

Oakleys and Birkenstocks

Av Jennifer Lindqvist - 30 juni 2013 12:26

Såhär ser solisarna och sandalerna ut. Jag är på rikt lite smått betuttad i #Birkenstock sandalerna och #Oakley solbrillorna ligger först i kön när jag väljer bland mina ungefärliga 40 par ;)


   


Kvällen igår var grymt rolig förresten! Trevliga människor och lagomt i glaset. Jag fick t.o.m drämma iväg mina engelska kunskaper i flera konversationer :D Kvällen avslutades på ett ställe där kill kompisarna blev lamkött (they wanted it). Då gick jag hem. HAHA!


Idag ska mannen köra lite #downhill. Med frukost serverad är jag nu riktigt taggad kan jag säga :)


Vad ska ni hitta på idag?


//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Lindqvist - 13 maj 2017 09:02

Här kommer en liten bild samling från denna "höstiga" maj.     Tid för pioner. Love it!         Tog oss en liten söndagspromenad ner till ett av våra favoritställen - Sörengkaia <3           Cykeltrip ner till Aker Bry...

Av Jennifer Lindqvist - 29 april 2017 09:35

  När jag klev upp imorse var det en sån där stund då jag stannade upp. Ljuset var ett sådant som måste förevigas. Då jag alltid stiger upp före solen när jag drar till jobbet, får jag sällan se det fina ljuset från soluppgången. Löööve it!   ...

Av Jennifer Lindqvist - 25 april 2017 19:50

Dagens modus. Noll knop.   Har suttit hemma de sista dagarna och gjort praktiskt taget nada. Därav har det varit mysbralla och skogshuggar skjorta (som jag idag bytte ut mot en nyare myströja från Zara) för hela slanten. Men idag drog jag på mi...

Av Jennifer Lindqvist - 19 april 2017 18:00

            Just nu har jag lite dille på rött. Därav moodboarden. Förra veckan köpte jag min första - hör å häpna - röda jeans jacka :D Kriminellt cool kan jag säga. Den är från FWSS, ett designermärke från Oslo som blivit en stark favorit...

Av Jennifer Lindqvist - 17 april 2017 09:46

Då var det dags att visa den sista dagen vi spenderade i Rom. Den här dagen var vi fruktansvärt trötta - främst fysiskt, då vi promenerat väldigt många timmar hela helgen. Men vädret var på topp, vi åt tre mål mat på stan och drack en massa goda drin...

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards