JenLin

Alla inlägg under december 2009

Av Jennifer Lindqvist - 29 december 2009 21:28

Känns som att man startar på noll. Vet som inte vad jag ska dela med mig av?


Imorgon avgörs ödet för innebandyn. Är vi ett lag eller inte? Jag hoppas på det positiva.


För tillfället ser jag på "Legally Blonde". Riktigt klämkäck film men ändå rolig ;)

Sen imorgon blir det att springa några ärenden innan nyårsaftons firandet. Det enda som är bestämt för torsdagen är middag hos mamma och pappa. Därefter vet jag inte vad som händer.

Kanske ett glas champagne för att välkomna det nya året? Ja.. Vi får se :)


Go´kväll :)



//

Av Jennifer Lindqvist - 25 december 2009 13:26

Vilken underbar jul!

Jag är varm i hjärtat av alla goa känslor :)


Ikväll är det utgång som gäller men med vem? Vi raggar vidare ;)


Jag återkommer med bilder och lite mera smått och gott!



//

Av Jennifer Lindqvist - 23 december 2009 23:03

.. Tomten är snart här ;)


Min önskelista finns inte. Den är slutförd. Jag har mina älsklings grabbar, vi är friska (förutom förkylningen som smygit sig på mig), min familj och sen självklart alla mina underbara vänner :)

Men om det vill delas ut klapp/klappar till mig så är jag självklart en snäll flicka som tackar och tar emot ;) ;) 


Det blir en julafton med myyys!



//

Av Jennifer Lindqvist - 21 december 2009 21:42

Nu avgörs Team Kalix damers öde. Kommer vi finnas eller inte? Orkar inte ens tänka tanken! Blää!


Men man måste ju tänka på annat också. Pappa fixade bilen så nu är det problemet ur vägen. Känns så himla skönt


  

Vår lilla bordsgran :)


Julstämningen är väl ganska bra i hemmet iaf :) Julgranarna är på plats och alla de fyra ljusen i adventsljusstaken lyser.. Snart är det julafton. Konstigt nog så känns det verkligen inte som det :P


  

Granen som fått placering på golvet :)


Idag lyser inte ljusslingan.

Efter att jag och Richard dammsugit och skurat igår, ville jag tända granen. Men det fick jag smaka för!

Precis när jag sätter i kontakten får jag en enorm stöt som gör att jag skriker rätt ut!! (Smärtan var inte det värsta utan grejen att jag höll på att skita ner mig!)

Efter en stund förstår jag att det var en stöt och kollade kontakten. Den var helt söndertuggad av en viss Pheonix! :P Alla de små kopparledningarna syntes och en fastnade t.o.m i handen. Då fick jag leka doktor och ta ut den med en pincett..


Så nu måste vi ha stenkoll på Pheonix så han inte biter i kontakten när den sitter i vägguttaget. Då kan det sluta illa! =/


Hörs och syns!



//

Av Jennifer Lindqvist - 18 december 2009 20:58

Nu är man riktigt slut i kroppen och huvudet! Jobbat hela dagen och imorgon väntar samma arbetspass..

Har ingen ork till att göra nåt annat än sitta här å loda för tillfället :P


En mycket onödig sak att veta (men för mig väääldigt irriterande). Har fått en blåsa på tungan som svider som ***! Skit dag.

Att bilen racklar dag ut och dag in gör ju inte humöret nå bättre.


Nu är dörr*** i sovrummet äntligen igenbyggd! En varm och go natt hoppas jag på (tidigare drog det in kall luft från garaget). 

Så lite positiv saker har hänt under denna dag när klanen Koivumaa var i farten :)


Hejsvejs lingonfejs!



//


Av Jennifer Lindqvist - 16 december 2009 22:05

Nu är man tillbaka i de gamla goa rutinerna. Mys i soffan med små grabbarna busandes i bakgrunden.

Dessutom har jag och älskling ätit kladdkaka för en liten stund sen ;) Mysnivå i topp!


   Söt pose :)


Baileys och Richard gosar :)  


Nu ska jag fortsätta se So you think you can dance. Ha en fortsatt trevlig kväll! :)


//


Av Jennifer Lindqvist - 13 december 2009 22:13

Vinst med 15-5 blev det idag! Härligt..


Nu har man flottat hela kvällen och antar att det blir sängen på nåt tag. Imorgon jobb, mys med killarna och sen träning mot kvällen :)


Är ganska trött nu så det blir lite kortfattat :P Go´kväll och go´natt :)



//

Av Jennifer Lindqvist - 11 december 2009 00:19

Just nu är allt upp och ner hemma, känns det som iaf :)

Ända sen lill-killen har kommit till oss har allt kretsat kring honom och Baileys.

Förresten har vi bestämt oss.. Han kommer heta Pheonix ;)


  

Puss :)

Kennel namnet  Sweet-William är underbart sött men eftersom mammas kusins son heter William så känns det inte rätt helt enkelt :P


Sötnosar..

Imorgon är jag ledig igen! Lyx!!

//  

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards