JenLin

Alla inlägg under februari 2012

Av Jennifer Lindqvist - 28 februari 2012 20:44

Det är mycket jobb i mitt huvud just nu. Hinner inte med så mycket mer än att äta, sova, jobba och träna just nu.. Men jag lovar att så fort inspirationen och tiden kommer tillbaka kommer jag vara mera närvarande här på bloggen :)

Här kommer iaf en bild från våran promenad i söndags!


 


Go´kväll på er :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 26 februari 2012 15:05

Kolla på mina nya darlings!


     


Nu sticker vi ut på promenad med grabbarna :)


// 

Av Jennifer Lindqvist - 23 februari 2012 16:49

Jag har lite smått ont i kroppen. Idag blir det vilodag på träningsfronten. Eftersom jag startade träningen med ett stort baaang så säger lederna ifrån :P Men imorgon ska jag tillbaka!


Annars då.. Jag tar det lugnt och lyssnar på musik. Richard snarkar i soffan. Kanske man ska börja tänka vad man vill äta till middag?


   


 Nu känner jag för en promenad..


//

Av Jennifer Lindqvist - 23 februari 2012 15:27

Jag välkomnar våren med öppna armar! Ja, snön smälter kring vägarna här i Oslo och hundarna blir skitigare än någonsin på våra små promenader.


De senaste dagarna har varit fullspeckade med jobb och träning. Inte så mycket annat. Eller jo, i lördags blev det som sagt snowboard VM, halfpipe, sen avslutade vi kvällen med lite partii :) Trevligt!


               


Krispiga och och fräscha tulpaner. Total vårkänsla!


//

Av Jennifer Lindqvist - 17 februari 2012 20:55

Imorgon är det jobb från förmiddan och direkt efteråt blir det att åka mot Holmenkollen för att kika in lite snowboard VM :) Ska bli kul! :) På senaste tiden har jag lekt lite med tanken att själv ta upp "karriären" på brädan. Sist jag åkte var jag väl 16-17 år. Här finns det dessutom ett mycket bättre utbud av backar än i byn.. Detta ska jag fundera lite extra på ;)


    


Nu ska jag dricka den sista koppen kaffe för denna dag.


//

Av Jennifer Lindqvist - 17 februari 2012 17:48

Just nu är det svart i koppen. Kaffet är min bästa vän just nu. För utan det skulle jag ha snarkat ikapp med vovvsingarna vid det här laget!


       


Lite presenter som jag fick i måndags btw.. Såå nöjd! Tack tack! Jag kanske ska tillägga att jag unnade mig en shoppingrunda också :O


//

Av Jennifer Lindqvist - 15 februari 2012 21:44

Jag har blivit uppläxad av PT´n igen! Oh vilken härlig känsla i kroppen. Jag har verkligen saknat den där muskeltrötta och svimmfärdiga känslan!


Innan träningen var det assisterande butikschefs möte som gällde. Intressant, lärorikt och kul att skapa nya kontakter! :)


 


Snart kommer Richard hem från jobbet så då ska vi bara goas en massa. Vi spenderade nämligen inte många timmar tillsammans varken på min födelsedag eller på alla hjärtans dag. Vi får ta igen förlorad tid utspritt på flera dagar helt enkelt ;P


//

Av Jennifer Lindqvist - 13 februari 2012 14:08

Idag blir man tantigare. Och jag är inte ensam om det heller :) Att bli ompysslad och vara prio ett för en dag är inte alls dumt ;) Richard köpte jätte fina rosor och fixade go´fika på morgonen. Sen har man hunnit averka en gudomliga lunch på en italiensk restaurang, Villa Paradiso, som Chrille och Louise bjöd på. Like!


       


Nu är jag ensam till kl 22 ikväll så nu blir det stan och skämma bort mig ;) Ett gym besök ska jag också hinna bocka av tror jag!


Förresten så har jag på mig min berömda födelsedagsklänning (som jag bloggande om för ett tag sen) :) Visst är den fin?


   


Ha en fin dag alla!


 


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards