JenLin

Alla inlägg under augusti 2014

Av Jennifer Lindqvist - 27 augusti 2014 18:21

 


Sådär ja. Då har man snart avverkat sista onsdagen i byn. Nästa onsdag vet jag ju inte riktigt när den blir :P Dagen har bestått av en massa chill och surfande runt på boenden i Sydney. Sen har jag bränt av ett tufft pass på gymmet också! Den där känslan när man kommer hem och är alldeles slut i kroppen och tillfreds - oslagbart. Det är just detta som får mig att fortsätta å träna. LOVE IT!


Kvällen kommer vara ganska lik dagen.. Lugna puckar helt enkelt.


Vad har ni hittat på idag då?


//

Av Jennifer Lindqvist - 25 augusti 2014 13:22

   


Hatt spex.


Ja hörni. Nu är det exakt 1 vecka kvar tills man säger bye bye. Nu börjar det pirra i magen på riktigt. I veckan ska vi kolla upp boende för dom första dagarna då vi landar i Sydney, hostel etc.. Känns som att börja söka boende tio på kvällen efter varit på resande fot i 36 timmar inte blir så populärt.

Planen är att kolla in Sydney och känna efter var man faktiskt vill bo - därav väljer vi hostel etc. första dagarna. Sen när det känns bra så hyr vi nog en lägenhet. Drömmen är väl att bo nära stranden så man kan springa ner och ta ett morgondopp efter kaffet <3


   


//

Av Jennifer Lindqvist - 24 augusti 2014 11:30

Jag har blivit med mitt första Acne plagg.


   


Den perfekta bomberjackan - check! Jag har alltid varit svag för just den här modellen och har samlat på mig 3 stk genom åren. Denna är snäppet snyggare än dom andra jag har just för att den har coola detaljer vilket jag älskar! Färgen passar mig perfekt och den var på rea! Kanske årets bästa köp? ;)


//



Av Jennifer Lindqvist - 23 augusti 2014 11:45

I samma veva som resväskan och GoPro kameran köptes så skrev jag om den omtalande laptopen som också följde med hem. Den kanske inte har fått visa alla sina kunskaper ännu, men snart så..


     


Läcker va?! Som en slipad diamant, nästan ;)


//

Av Jennifer Lindqvist - 22 augusti 2014 13:37

 


Denna natt fick skönhetssömnen lida. Tankarna styrde mitt sinne i över 1 timme innan jag kunde somna. Så är jag ibland då jag är inte helt sova trött när jag lägger mig. Då kan jag börja tänka om allt mellan himmel och jord. Och då menar jag ALLT. Denna gång var det dåtid och framtid. Det ska inte vara lätt här i livet. Nej då. 


 


Resfeber inför Australien? Tror det. Eller det kanske är bara att konstatera det. Hur som helst är nedräkning ett tydligt faktum och idag är det exakt 10 dagar kvar tills äventyret börjar. Nu vill man bara iväg men samtidigt känns det lite läskigt :P GAAH!


//

Av Jennifer Lindqvist - 14 augusti 2014 09:12

 


Här får ni äntligen en titt på min omtalade Samsonite resväska jag köpte för ungefär en månad sen. Färgen är helt perfekt och detsamma med storleken. Tänk att denna skapelse ska förvara mitt liv i minst 6 månader fram från den 1:a september?! :O

Jag kan inte förstå det ännu, trots att det bara är lite mer än 2 veckor kvar nu! Det kan hända att resfebern har kommit igång nu, speciellt i skrivandets stund ;P


//

Av Jennifer Lindqvist - 9 augusti 2014 18:40

 


Idag är det en sån där dag som segar på. Den tar aldrig slut och man gör saker i konstig ordning. Jaja.

Sitter mest och funderar vad man skulle hitta på. Nåt kul måst man ju göra en lördag kväll?! Eller kan man bara chilla i soffan och lyssna på musik hela kvällen - utan att bli galen..?


Btw.. Förberedelserna inför resan till Australien blir allt mer klara. Känns riktigt skönt! Bara småfix, vaccin och räkningar som ska betalas sen är det bara börja planera packningen. Det är ju en hel del saker som ska med så det är lika bra att följa en lista så man inte glömmer det viktigaste.


Inte allt för händelserikt inlägg, men det får väl vara så ibland ;)


//

Av Jennifer Lindqvist - 7 augusti 2014 15:49

Här kommer den tredje delen av Tomorrowland helgen. Episka bilder som får mig att smila när jag tänker tillbaka på hur kul vi hade ;D (Kvaliteten kommer skifta då det är mobilkameror och GoPro kombinerat.)


   


Vi stötte på en hel del svenskar med hjälp av Sverige flaggan. Ett tips till er som ska på en större festival och är mingel sugna - bär flagga! Vilken konversations öppnare :D


     

Mainstage :D


    

Det enda man behövde där inne - Tokens, öl och glatt humör :) Och mat 2 ggr per dag.


 

<3


 

Orka stå i kö. Då tar man två öl samtidigt istället. (Sekunden innan svepte jag en Red Bull också ;D)


         


Som sagt - helt jäkla otrolig stämning! Vi skutta och hoppa tills fotsulorna värkte och skrek efter vila. Men vi hade inte tid till pauser ;D


     

Ena dagen kom solbrillorna från goodiebagen till användning också! ;)


 

Strike a posé.


Ojoj. Jag har ju så mycket mer bilder. Kan komma ett till inlägg inom kort ;)


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards