JenLin

Alla inlägg under januari 2017

Av Jennifer Lindqvist - 31 januari 2017 16:04

           

Jag har så mycket fina bilder från London resan jag gjorde med pappa i höstas, så ni får stå ut med återkommande bildregn därifrån.


Jag vill tillbaka under sommaren känner jag. Det är ett faktum.


//

Av Jennifer Lindqvist - 30 januari 2017 15:43

Tid och upplevelser. Ovärdeligt.


<3


INK. Always on my mind.


  Utsikter som dessa.


  London och puderrosa läppar. Yes.


Roadtrips <3


Källor: pinterest.com och mina egna bilder.

 

//

Av Jennifer Lindqvist - 28 januari 2017 15:56







För att lätta stämningen en lördag eftermiddag.


Nu - varma mackor. Sen - nån öl och hör och häpna, röd tjuuuuut! Vanligtvis surplar jag vitt eller rosé men jag har blivit en vuxen kvinna nu. Hörde att många av oss dricker rödvin och önskar känna tillhörighet... Stay tuned.


//

Av Jennifer Lindqvist - 28 januari 2017 09:57

Hej.. Hej för tusende gången. Hej.


Sist jag tittade in var jag optimist javisst. Jag hade precis köpt mig bildredigeringsprogrammet Lightroom (vilket jag är supernöjd med), och lovade stort och heligt att jag skulle titta in regelbundet och ge er en klypa inspiration. Men allt rasade sönder och samman och jag har inte bloggat sedan dess. Och jag har tyvärr inte haft lust heller. Men idag hände nåt speciellt.. Från det stora blå kände jag, nu är det dags. På allvar.

För att jag ska inspireras på bästa möjliga sätt så startade jag en renovering på både utsidan och insidan.

Bloggen har fått nytt utseende och jag ska switcha koncept. Detta följer;


Posters / Art - jag tar bilder av landskap, solnedgångar, vardagen, ja helt enkelt allt jag trillar över och visar dom i sitt bästa ljus.


Outfits - Tydlig agenda.


My wardrobe - Här ska ni få se delar av garderoben och det nyaste jag unnat mig i alla kategorier. Work hard - play hard.


Moodboards / Collage - Här visar jag det jag inspireras av just nu uppdelat i kollage.


Music - Musik är en stor del av mitt liv så här delar jag med mig av vad som spelas i mina lurar just nu.


Phone - Bilderna jag tar är till 90 % tagna med min Olympus kamera (ni kan inte ha missat det om ni följer mig på instagram), men emellanåt tar jag fram min SamsungGalaxys6 i vardagen. Här visar jag dom bilderna :)


Det här konceptet har jag inspirerats av andra bloggare och mixat ihop en idé som passar min vardag och livsstil. I det stora hela har detta koncept varit i rullning under vissa proportioner på min instagram @jenniferlindqvists under en ganska lång period, så allt är inte helt nytt.

Tanken är att koppla ihop bloggen och instagram lite mer så mina bilder får den rättvisa som dom förtjänar. Jag älskar att ta fina bilder och vill gärna dela med mig! :)


Hoppas det ska smaka.


PÖSS


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards