JenLin

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jennifer Lindqvist - 31 oktober 2012 19:22

Nytt lack som kommer bli en vardags favorit!


      


Förresten så ljög jag angående det med bilder med blixt. Jag använder nästan alltid blixt vid porträtt bilder :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 31 oktober 2012 18:07

Det går inte att undgå att jag har en favorit keps just nu. Den är min bästa vän när det regnar ute och när man helt enkelt inte orkar göra något åt kalufsen. Hur som helst så har jag komponerat ihop denna outfit idag..


   


Jag använder aldrig blixt, men idag tog jag en p.g.a att dagsljuset inte var det optimala.


  


Nu ska jag tvätta mina secondhand fynd :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 31 oktober 2012 13:57

Har jag sagt hur mycket jag tycker om dessa hårbollar?


               


Såhär såg grabbarna ut innan vi gick ut i slasket. Det var riktigt blött och kallt och vi hann inte långt innan Baileys börja protestera. Promenaden blev inte lika lång som jag hoppats på, så vi satsar på revansch ikväll.


Nu - En sväng in till stan och kolla vad vintage- och seconhand butikerna har att erbjuda. Ett nytt nagellack skulle inte vara helt fel heller. Mina naglar är för allra första gången så långa så det blir feminim t:P Haha..


//

Av Jennifer Lindqvist - 31 oktober 2012 11:20

Nu är det marken täckt av vit, tunn snö. Imorgon förvandlas det till brunsvart slask. Jag längtar till den tiden då snön är här för att stanna ett tag. Då den blir så där härligt knorrig och krispig under fötterna. Då det sker så kommer julkänslan lika snabbt :)


       


Nu har jag genomfört mina 100 situps och samlar mod för en promenad i det snöblandade regnet. Kan tyckas vara ondödigt att blöta ner sig, men ändå ganska uppfriskande så nu sticker jag iväg!


//

Av Jennifer Lindqvist - 30 oktober 2012 19:12

Idag känner jag mig väldigt duktig.. Har genomfört alla mina planer utan minsta bortförklaring eller ursäkter. Jag kickstarta dagen med en timmes promenad i solskenet med grabbarna, därefter gjorde jag mina 100 situps. (Har motiverat mig själv att göra minst 100 situps om dagen ett tag framöver!)

Och det är inte över för hurtbullen :P Jag kom alldeles nyss in från en löprunda på 40 min och avslutade det med en 20 min promenad med grabbarna.

Så nu är den där feel good känslan i musklerna ett faktum. Nu ska jag göra minst 100 situps till och sen lägga mig i soffan och se serier tills Richard kommer hem från jobbet.


 


(Bild från gamla lägenheten.)


//

Av Jennifer Lindqvist - 29 oktober 2012 18:54

Detta är första måndagen på väldigt länge som jag tycker mindre dåligt om. Vanligtvis är måndagar den segaste och tråkigaste veckodagen enligt min åsikt.


             


Ny städat, nya fräscha snittblommor och mätt och belåten.. Snart en kaffe och sen är det dags för halv åtta hos mig.


 


Förresten så invigde jag min nya tröja från Gina Tricot. Jag köpte den i lördags när jag var tillbaka med mina lack leggings. Det var ett hål vid knät, så jag fick ett par nya :)


Vad gör ni ikväll?


//

Av Jennifer Lindqvist - 29 oktober 2012 14:42

   

- Som ni ser är jag väldigt avslappnad och bekväm här i soffan. Om jag inte äter, dricker och bajsar så ligger jag här. Hela dagen. Matte och husse tvingar mig att gå ut tre gånger om dagen, vilket är tröttsamt.


     

- Hej. Jag är Pheonix och är ständigt på hugget. Sa du "gå ut"? I sådana fall är jag redo att pissa sönder allt som kommer i min väg. Men sa du "vill du bada", ja då är jag inte lika tuff.


Haha.. Idag fick jag klockrena bilder på mina grabbar här hemma. Baileys han ligger konstant i soffan och skulle lätt kunna bli upplärd att gå på kattlåda, för så intresserad är han av promenader.

Pheonix å andra sida följer varenda steg man tar i lägenheten och tror hela tiden man ska lämna han eller gå ut. Sen är han väldigt intresserad av tjejer också. Knips knips är det som gäller så fort ekonomin är på rätt kjöl :)


Annars så har jag städat lägenheten till tip top skick och ska snart in till stan och handla mat. Men innan det en dusch och därefter kaffe koppen.


//

Av Jennifer Lindqvist - 27 oktober 2012 21:07

Såhär ser jag ut ikväll.. Jag ska ut och dansa med ett gäng wierdooos :P Om jag kommer ha kul? JA!


     


Hoppas ni får en fin kväll! :)


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards