JenLin

Alla inlägg under april 2010

Av Jennifer Lindqvist - 10 april 2010 11:18

Nu blir det promenad med småttingarna :) Lite motion gör Pheonix mindre energisk vilket gör att man slipper ha han klättrandes efter väggarna ;P


  



//

Av Jennifer Lindqvist - 10 april 2010 10:17

  

Brills :)


Kolla in dessa raringar! Detta par köpte jag på utlandet när jag  gick femman eller sexan på Sangis skolan! :) Bland mammas solglasögon i stugan hängde dessa godingar och väntade på att se ljuset igen ;)



//

Av Jennifer Lindqvist - 9 april 2010 14:59

Nu är jag ledig fram till söndag. Kom hem från jobbet för nån timma sedan och har redan hunnit äta middag :) Vi var så hungriga så vi kunde helt enkelt inte hålla oss. Enkelheten själv, fiskpinnar och potatis med dillsås och stekt purjolök ;) MUMS! Alldeles tillfreds i magen..


  


Vad ska man hitta på ikväll? Nånting roligt skulle vara alldeles utmärkt för att hotta upp den gråa vardagen.. Se ut genom fönstret så förstår Sangisborna vad jag menar. Grått och trist..

Igår hade jag en tanke att jag skulle genomföra en härlig löprunda efter jobbet men vädret gav mig NOLL inspiration så det blev inte som jag tänkt mig..


Just det! Jag har ett mousserande smultron vin i kylen som man kanske skulle kunna öppna ikväll :) Sen har jag ju en hel massa nya och trevliga kläder ;) Men variationen på uteställen i Kalix är inte den bästa så den idén kanske går bort..




Nu ska jag gå ut med Pheonix. Han piper och gnäller vilket betyder att han vill ut nu nu nu :P



//



Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards