JenLin

Alla inlägg under november 2013

Av Jennifer Lindqvist - 28 november 2013 21:40

 


Dagen har rusat förbi och nu gör jag kväll. Hopp i duschen och sen ladda sömnkontot inför jobbet imorrn.


 


Hejsvejs..


//

Av Jennifer Lindqvist - 28 november 2013 12:08

   


Idag är jag ledig. Då startar jakten på outfit till julbordet som är nu på lördag. Ni tänker säkert att det är onödig hysteri kring detta, men om bossen liksom skryter med ny kostym och den andra bossen köpt värsta fina klänningen och fantiserar om håruppsättningar, ska jag inte vara sämre ;) Det är ju trots allt mitt första julbord med det här gänget och jag vill att allt ska klaffa. En start är att hitta rätt kläder.


Tankarna går såhär. Antingen drar man på sig en svart sammetsklänning från garderoben (ärvd av mamma och hur snygg som helst), och fokuserar på söka ett par klackar. Samtidigt känns det fräscht om man skulle hitta en ny klänning. Eller en snygg kostym? Kluven..


To be continued..

 

//

Av Jennifer Lindqvist - 26 november 2013 09:24

Arbetsveckan har dragit igång. Och vad gör man för att förbättra (se ironi) en seg måndag? Jo, man drar på sig en träningsvärk i benen från helvetet själv.


 


Tänker tillbaka på den gamla goda innebandy tiden. Då var denna träningsvärk vardagsmat. Jaja..


Idag har jag varit väldigt produktiv måste jag ju säga. Har hunnit göra 3 matlådor och klockan är inte ens 10 :) Så nu har jag god mat hela arbetsveckan, för lördan är redan kirrad. Då blir det nämligen julbord med jobbet. Fun fun.


Jakten efter perfekt klänning/outfit startar.


//

Av Jennifer Lindqvist - 24 november 2013 20:15

Tidigare i veckan köpte jag en ny plånbok. Perfektion, nästintill.


   


Alexander Wang har blivit en favorit designer. Synd att alla hans plagg och väskor ska vara såå himla dyra. Får helt enkelt spara pengar till att unna mig på kvalité, och skippa små köpen.


 


Nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik. Alltså musik, jag älskar det! Jag är en klassisk allätare och kan falla för det mesta.. Då vet ni ;D

Annars så är jag ensam hemma. Mannen är med sina bröder och pappa och rockar till Black Sabbath. Själv blir det antingen soffan eller en bio med vänner. Vet inte riktigt ännu, men jag spår en grym söndagkväll iaf.


Vad gör ni ikväll? :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 24 november 2013 14:03

Vi tog oss en liten promenad idag.. Solen sken och allt sa att kameran skulle följa med. Så varsågoda, här kommer ett litet bildregn.


               


Stannade upp och tittade ut mot vattnet och änderna.


       


Pinnar = bus.


       


Så länge vi hade godis var allt under kontroll. Så att säga lindat runt lillfingret.


           


Hur söta?


     


Sitta fint resulterar i gotta.


     


Och dansa kan också sluta med gotta.


 


Sen gick vi hem med kalla fingrar och trötta vovvar :)


   


En härlig start på söndan. Nu blir det bläddra i tidningar och ladda inför ett besök på gymmet.


//

Av Jennifer Lindqvist - 17 november 2013 18:12

Mina små sötnosar.


 


Pheonix sprang ifrån bilden sekunden senare.


     


Baileys var något enklare att få stilla en stund :)


Träningen gick som planerat, middagen intagen och nu ska jag bläddra i en massa nya magasin jag köpte med mig hem igår. Mys söndag när den är som bäst <3


//

Av Jennifer Lindqvist - 17 november 2013 12:55



 


Solen strålar och humöret rätt bra. Då bär det av mot söndagshäng på gymmet. Jag är riktigt taggad på intervall löpning idag, så då måste man passa på att utnyttja viljan. Armar får vila. Har såå otroligt lätt att bygga(!). För lätt i min smak.


 


Sista 2 månaderna har jag kört max 1-2 pass per vecka inblandat armar. Trots så lite får jag defination på en gång och kan se butch ut. Inte kvinnligt så jag tar det lilla lugna nu. Tidigare körde jag lätt 5 pass i vecka och alla pass innehöll armar ;P


Anyway... Vad gör en fin söndag som denna?

Av Jennifer Lindqvist - 13 november 2013 22:39

   


Om ni gillar pop gillar ni säkerligen Lady Gagas nya platta. Denna gång triumferar hon ett ganska svårsmällt men ändå poppigt album. Ju mer jag lyssnar igenom spåren ju mer gillar jag soundet. Tummen upp från mig.


Annars gör jag inte så mycket. Tar det mest lugnt, lyssnar på musik, surfar runt på nätet och drömmer mig bort. Skulle lätt kunna driva en blogg vid sidan av denna som handlar om alla mina drömmar på nätterna och tankar på dagtid. Innehållet skulle vara en aning fantasifullt och blandat. Haha!


Om en kort stund är det jul också. Då kommer jag hem till kära byn i några dagar ;) Men innan det kommer mammsen och pappsen på besök hit till Oslo! Otippat och spontant - LOVE <3


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards