JenLin

Alla inlägg under mars 2016

Av Jennifer Lindqvist - 20 mars 2016 20:39

 

Ikväll var himlen melankoliskt vacker så självklart åkte kameran fram. Måste förevigas. Lekte lite med slutartiden och känner att jag har en hel del att jobba på när det kommer till stabiliteten i handen. Kanske man investerar i ett stativ, förenklar ju en hel del. Det är så jäkla kul med nytt objektiv måst jag säga! Har fått blodad tand till att utöka kamerafamiljen efter att jag fick mitt kära Zuiko 25 mm objektiv - helt utan anledning :D (Min man kan.)


Btw.. Våran påsk är bokad och klar. Och jag är så taggad! Vi har hyrt bil på torsdag morgon - drar tidigt på morgonen mot Ålesund. Huvudmålen är Geirangerfjorden och alla små öar kring Ålesund. Vi har hyrt bilen fram till måndag så om tiden räcker till drar vi nog mot Bergen också :D Men det är osett ännu. Vi kommer inte stressa igenom upplevelserna. Vi ska njuta till max av ledigheten och omgivningen :)


Vad ska ni hitta på i påsk? <3


//

Pow

Av Jennifer Lindqvist - 9 mars 2016 09:15

 

Tittar in och säger snabbt hej :D Idag är jag ledig och har inga måsten - vilket är superskönt. Umgås med mina fluffisar och kanske träna står på agendan. Blir en bra dag detta :D



//

Av Jennifer Lindqvist - 2 mars 2016 20:37

               

           


Minnen för livet <3


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards