JenLin

Alla inlägg under januari 2015

Av Jennifer Lindqvist - 29 januari 2015 11:38


Kollar in och säger snabbt hej. Det är full rulle med roliga aktiviter och planering inför roadtripen så huvudet spinner snart av nacken. Bloggen tar stryk men jag får ständigt nytt material som jag sagt tidigare. Det tråkiga är att inläggen jag uppdaterar blir lite efter men jag ska försöka bli bättre.

Jag kan dela med mig av en liiiten teaser. I måndags bokade vi roadtrips gänget nånting galet. Magen vänder sig upp och ner bara jag tänker tanken vad vi faktiskt ska göra! Vad det är kan jag inte säga än, men ni ska få se bilder på hela spektaklet om några veckor ;D Havet är involverat iaf ;D


Nu ska jag sova - klockan är snart 22 å jag ska upp tidigt och jobba imorgon. Helt galet underbart att kunna räkna ner arbetsdagarna till tre dagar. Och det betyder kortare tid till roadtripen! :D TJOHOOOOO!


//

Av Jennifer Lindqvist - 20 januari 2015 01:20

För några veckor sedan gick vi en runda igenom Madame Tussauds museum. Vissa vaxdockor var riktigt livs verkliga! Coolt var de ;D


   

Posarn ;D

 

   

Darling Harbour är så fint :)

 

Idag är jag ledig. Det har blivit så att jag är ledig varje mån-tis och jobbar varje lörd-sön, heeela januari =/ Men det går fint för min sista dag är inte långt borta nu. Den 1:a februari stämplar jag ut sista gången på IKEA Tempe för att sedan förbereda mig för den episka roadtripen ;D Längtar så inni *piiiiip*.


//

Av Jennifer Lindqvist - 18 januari 2015 07:33

Livets första vinprovning gjordes några dagar efter julafton. Och såklart med härligt sällskap.

Här kommer ett litet bildregn från dagsturen till Hunter Valley.


             

Totalt besökte vi 3 vingårdar. Det var en intressant och väldigt trevlig upplevelse. Dagsfylla deluxe på köpet också ;D


           

Det ingick lunch också. Mumsig pumpa sallad med fetaost valde jag.


            Gänget :D


Det följde med 3 flaskor vin hem också. Och hör å häpna, 1 av dom var rött :O HAHA! Men det var faktiskt riktigt gott! En av flaskorna öppnade jag på nyår och det var lika gott som på provningen om inte bättre ;)


Nu ska jag ta en tupplur eller bara chilla framför tvn, men vi hörs inom kort igen. Sitter och trycker på en massa material.


Hejsvejs...


//

Av Jennifer Lindqvist - 8 januari 2015 10:27

Hej på er. Å gott nytt år!

Sist vi hördes vid var ju faktiskt förra året :D Haha! Det har varit fullt upp med jul- och nyårsfirande här i storstan. Dagarna var fullproppade med aktiviteter och alldeles för mycket öl och vin. Jag går fortfarande på detox, typ.


Detta inlägg blir mer en catch up från förlorad tid. Jag vill visa er fler bilder från den underbara kvällen när vi satt och beundrade solnedgången i Bondi :)    
              Utiskten från Costalwalken med Bondi Beach i bakgrunden :)

 

          Fotosession på G.

 

      Solnedgången <3

 

   

 En underbar kväll som avslutades på ett lokalt uteställe :)


Annars då.. Jodå, det rullar på. Jobbet tar ganska mycket tid OCH energi. Stressigt är bara förnamnet! Men det går bra för nu har nedräkningen börjat. Den 7:e februari drar gänget på bilderna på roadtrip mot syd- och västkusten! GAAAH! Jag längtar som ett djur ;D


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards