JenLin

Alla inlägg under augusti 2013

Av Jennifer Lindqvist - 25 augusti 2013 16:52

 

Dagens jag är lite lekfull. När det kommer till kläderna menar jag då. 


 

Zero makeup blev det idag. Skönt som bara den!


Nu drar vi på stan för att äta thailänsk mat. MUMS! Sen kanske vi ser en bio också. Att solen värmer snoken är ju inte så dumt det heller :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 25 augusti 2013 11:12

 


Just nu dricker jag min första kopp kaffe och känner gårdagens bravader i huvudet, likt ett tungt brus. Direkt efter jobbet igår drog jag på förfest hos Alex och därefter for vi ut. Som vanligt plittrades man hit och dit och man kan konstatera att det är alltid bättre på förfesterna.


Idag hoppas jag att man tar sig ut till Tryvann. Är såå taggad på att testa mina nya goggles ;) Som det känns nu måste jag ladda batterierna i nån timme till.

Vad gör ni idag?


//

Av Jennifer Lindqvist - 23 augusti 2013 10:11

   


Det slår aldrig fel. När sensommarn och hösten kommer blir jag lite extra kär i rutigt. Jag vet inte vad det är men jag tycker det är såå fint! Har ni förresten checkat in höstmodet som ramlat in i butikerna? MUMS! ;)

Mary Kate och Ashley Olsen för Bik Bok bör ni kolla in. Riktigt fin kollektion plus att systrarna är ju oförskämt snygga..


//

Av Jennifer Lindqvist - 22 augusti 2013 19:49

 


Förra veckan köpte jag detta ekologiska detox te. Det ska rensa kroppen på gifter och ger en uppiggande effekt. Det fungerar verkligen! Jag dricker en kopp om dagen sen en vecka tillbaka och ansiktet, framförallt, känns lenare och spänstigare.
Sen jag köpte det första teet med smak av lakrits och pepparmint för nån månad sen är jag helt såld på Pukka serien.



 


Det har hunnit bli en liten samling och jag är supernöjd alla. Kommer nog alltid köpa Pukka om jag väljer tepåsar istället för lösvikts te hädanefter.


//

Rus

Av Jennifer Lindqvist - 21 augusti 2013 09:31

   


Just nu infinner jag mig i ett rus. Jag är gryyymt sugen på inköp av en ny kamera! Jag läser en hel del bloggar själv och har då upptäckt förtjusningen av att titta på bilder med hög kvalite. Det är ju så mycket roligare!


Just nu är dröm kameran en Canon 6D med wifi + väldigt högt ISO tal (gör att man kan fota grymt fint när det är mörkare), med ett objektiv på 24-105 mm som skall fungera till allt! Ni ska se bilderna med den kameran, ögongodis ;) Den är inte gratis om man säger så. Får nog drömma vidare då det är så mycket annat man måste prioritera här i världen ;P


//

Av Jennifer Lindqvist - 20 augusti 2013 15:19

 


Idag dammade jag av mina kära, kära Harley Davidsons skor. Och såklart är dom lika snygga som sist. Med sist så menar jag för ca 1 år sedan (!).

Det finns vissa nyckelplagg i min garderob som är här för att stanna. Bootsen är en av dom. När man passerar ca 22-23 år tänker man lite annorlunda kring kläder, personliga snackar jag om. Nu vill jag kunna använda allt till allt. Jag tänker lite mognare när jag handlar och rycker inte tag i det första bästa som är heeeelt inne just nu. Sådana plagg känns förlegad efter 1-2 månader.. Det är mitt tips ;D


//

Av Jennifer Lindqvist - 19 augusti 2013 20:41

Idag kom dom på posten! Yeeyy!


   


Nu kommer jag cykla med stil. Då fattas bara en ny hjälm så är denna säsong fulländad ;)


//

Av Jennifer Lindqvist - 19 augusti 2013 10:21

Dessa två..


 


.. Gör vardagen mycket enklare! Om jag inte skulle använda dessa två serumen varje morgon, skulle mitt ansikte kräva mer smink än nödvändigt. Naturligt är min smak :)


Idag är jag ledig och träning står på schemat! Det är längesen jag besökte gymmet så nu är riktigt taggad att dra på så svetten rinner! Har ni sett spellistan jag delat på facebook. Om inte checka in den för den kommer få adrenalinet att pumpa ;D


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards