JenLin

Alla inlägg under oktober 2015

Av Jennifer Lindqvist - 27 oktober 2015 10:23

 

Ett hett tips till er som gillar att omringa er av snittblommor i hemmet. Snälla, testa köp hem eucalyptus blad. Dom doftar så himla fräscht. Vi har dom i sovrummet och luften känns ärligt talat renare där :D Jag köpte dom för ca 8 dagar sen och fortfarande doftar dom fantastiskt och har inte vissnat heller. Ett litet tips bara :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 26 oktober 2015 18:53

Den senaste helgen har varit en av dom som kommer sätta sig i minnesbanken. Det började bra med ledighet lör-sön. Kickstartade fredagen med utgång och tokigheter som sedan resulterade i en dassig och dimmig bakis-lördag, som flippade ur totalt och blev episk då jag fick världens finaste väska (enligt mig) som jag sedan firade med en återställare och utgång med ytterligare tokigheter. Herregud.

Det hade blivit söndag morgon och vi hade helt plötsligt en timme extra på dygnet och inget bomullshuvud hade jag heller. Chill kände jag och blev motiverad att dra ut och ta bilder på alla vackra färger naturen har att erbjuda såhär års.

Och här får ni ett litet bildregn från söndagen....


       

Loppis på söndagar - standard.

 

             

Vi kan inte sluta prata om höstens färger. Jag vet. Vinterns vita täcke är runt hörnet, glöm inte det.


 


Nu tänkte jag spontan dra till gymmet. Hade helt uteslutit det då ryggen pajjat sen helgens partajande, men tänkte att jag ska stretcha och köra lite yoga. Måste mjuka upp mig inför morgondagens PT-session jag så stort betalat extra för ;P


Hej så länge :D


//

Av Jennifer Lindqvist - 25 oktober 2015 17:02

Nu har jag vart busig.


 

Läääänge har jag googlat och youtubat denna skönhet. Igår blev den min <3 Richard sa jag fick den i tidig julklapp så jag tvekade inte en sekund.


     

Denna Mini Rockie Duffel bag från Alexander Wang gör min garderob nästan oslagbar. Perfektion demonstrerat i en väska. Jadå.


LÖÖÖVE IT!


//

Av Jennifer Lindqvist - 22 oktober 2015 11:25

Ledig dag och to do listen är fullsäckad. Precis som jag vill ha det :)


   

Grabbarna har till stor del ledigt året runt. Går ingen nöd på dom om man säger så ;D


//

Av Jennifer Lindqvist - 5 oktober 2015 14:24

Den senaste tiden har jag unnat mig lite nytt till le face. Behövdes om man säger så! Har snålat in på hudvårdsprodukter i snart 6 månader och nu fick det vara nog. Säger huden - inte plånkan ;P


     

Ska testa Lóccitane anisktscreme för första gången. Blir spännande att se hur huden reagerar :) Foundation är från Dior med vårdande serum i ett. Riktigt bra om man gillar lätt och matt finish. Jag blir alldeles babymjuk efter maken är lagd vilket är tummen upp :D


   

Slank ner en rumsdoft av doften vinterskog och en handkräm också. Lika bra när man är igång med kortet pluss att man fick en goodie bag om man handlade för en viss summa ;D


Det var de! :) Annars rullar allt på som det ska. Börjar hitta rytmen i vardagen allt mer vilket jag längtat efter.


Har inte hunnit dela med mig ang min tränings statistik kom jag på. För ca 3 veckor sen signerade jag medlemskap hos SATS/ELIXIA (bäst enligt mig). Som ny medlem får man 2 gratis PT-sessions. Förra veckan körde jag mitt första PT-pass - vilket innefattade squat teknik och skadeförebyggande övningar. Hehe.. Här ska det börjas squatta! ;D Imorgon är det dags för min andra session, så blir spännande och se vad hon har på agendan. Vi kom fram till att vi ska hålla fokus på teknik på saker jag är rädd för att utöva pga av mina höft/rygg problem. Lärorikt med andra ord.


Nu ska jag dricka kaffe och fundera på vad man ska äta till middag :) Hejsvejs!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards