JenLin

Alla inlägg under januari 2012

Av Jennifer Lindqvist - 29 januari 2012 14:51

Nu lyssnar jag på en massa bra musik på youtube. Musik är det bästa! Det finns ju musik som passar alla humör :D Och nu lyssnar jag på peppande och glad musik eftersom det är så jag känner nu.


Jag har hunnit vara nere på stan en sväng också! Handlat lite gott att äta och några tidningar.. Ska checka in marknaden en gång till lite senare. Var tvungen att rusa hem pga av kylan! Jag var alldeles för lättklädd :( En bio skall vi nog hinna med idag också. Mission Impossible måste väl ses?! :)


           


Svart är grejen idag. Det här har jag på mig idag.


      


Sen ska ni få se en liten älskling som fått flytta in i mina sminklådor för några veckor sedan ;) En sak som är så underbar och perfekt att jag vet inte vad jag ska säga om den. En ny favorit helt enkelt! Man får leta ordentligt innan man hittar ett bättre rouge!


             


Så.. Nu blev det mycket bilder men det är väl kul de med? :D Vad gör ni idag då?


//

Av Jennifer Lindqvist - 29 januari 2012 12:27

Som vanligt är jag på bra humör när det är denna underbara dag!


   


Ni ska veta vad bra och länge jag sovit inatt! Jag känner mig riktigt utvilad och redo för en dag med äventyr ;) Vi får se vad som är på schemat.. En bio måste vi ta iaf eftersom det inte blev nån igår. Jag somnade så tidigt :P


//

Av Jennifer Lindqvist - 27 januari 2012 21:10

Det brinner i kaminen.. Mysfaktor på hög nivå! Jag tänkte fortsätta i detta tempo hela kvällen och kura ner mig i soffan under filten och slå på en mycket bra serie, SATC ;) Eller jag kanske slår på stort och kör Sex and the city filmen istället?


 


//

Av Jennifer Lindqvist - 26 januari 2012 18:47

Kom precis in från en liten tur till butiken här nere. Nu ska vi slappa i soffan framför tvn. Vi ska se "Drive". Måntro om den är bra. Vi får se :)


   


Ikväll går vi och lägger oss tidigt. Jag ska som vanligt upp och jobba. Richard ska till Sverige och besikta bilen så han åker före faaun själv!


Go´kväll på er!

Av Jennifer Lindqvist - 26 januari 2012 17:12

Det är lugnet själv. En lugn stund med en kopp kaffe efter en galen dag, nöjd suck..


   


På väg till spårvagnen upptäckte jag att bilen inte stod där vi parkerade den dagen innan. Jag befarade det värsta men ringde ändå Richard för att kolla om han i smyg flyttat bilen. Han var ute och rastade grabbarna och trodde jag skämta när jag sa att den inte stod parkerad efter gatan!

En liten kris situation uppstod på två röda eftersom Richard skulle till jobbet han med. Detta var klockan tio över fem på morgonen kanske jag också ska tillägga..

Jo, mycket riktigt så har bilen blivit bortbogserad under natten pga av ett osynligt parkeringsförbud (enligt oss). Detta satte prägel på hur dagen skulle kännas. Ni kan ju tänka er själva kostnaden att få ut bilen från stället dit den bogserades. PISS stad tycker vi just nu.

Hur som helst har vi skickat in en överklagan och tagit bilder på det hela från våran synvinkel och hoppas innerligt att vi får tillbaka varenda krona...


Nog om sånt skit.. Hur har ni det? :D


 


//



Av Jennifer Lindqvist - 25 januari 2012 20:12

Banken avklarad, ett sparkonto öppnat - check! Frissan - done! Elixia gym tar jag imorgon på vägen hem från jobbet istället eftersom tiden inte riktigt räckte..

Det blev nämligen en sväng till det norska Elgiganten (Elkjop). En GPS är införskaffad så nu kan vi utan oro ta oss på lite längre turer med bilen i detta land ;) Sen efter det blev det IKEA och som vanligt är det först när man kommer dit man inser hur mycket man behöver plocka med sig hem ;P HAHA..


Här kommer bilder på håret..


     


En kall silver blond färg :) Inge mera gult!


     


Och sen lite bilder på min flickhörna. En fake ros och en liten hylla (som egentligen är till för tallrikar i köket, men skit samma) där alla mina parfymer får plats är något av det vi köpte. Sen blev det också en efterlängtad klädhängare till hallen samt en mysig skinn-fäll till golvet (läs vovvsingarna!).

En lyckad dag som skall avrundas med nånting gott att äta och en kopp te!


//

Av Jennifer Lindqvist - 24 januari 2012 20:57

Imorgon är jag ledig! Då har jag passat på att boka in en hel del ärenden. Frissan (fortfarande osäker =/), gå till banken för att fixa ett nytt bankkort, teckna ett medlemskap på Elixia gym här på Grünerlokka. Jag ska börja träna igen.

Har inte nämnt träning på ett tag här på bloggen och det beror helt enkelt på att jag har mer eller mindre slutat träna :P Men nu satan ska det börjas igen! Laddad till tusen ;)


  


Jag gillar det här läppstiftet! Det kanske märks..


//

Av Jennifer Lindqvist - 23 januari 2012 16:13

                                 


Bildregn från gårkvällens promenad :)


Nu blir det en snabb dusch och sen soffläge. Är så himla trött efter bristen på sömn känner jag!


Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards