JenLin

Alla inlägg under mars 2013

Av Jennifer Lindqvist - 31 mars 2013 13:10

Igår hade vi en trevlig påskfest här hemma. Innan allt folk började trilla in så tittade detta vackra ljus in i lägenheten och känslan att våren har kommit var påtaglig. Tänka sig vad solen kan göra med humöret :)


   


Idag har jag tänkt att man ska fokusera på de små sakerna. Som att uppskatta lugnet av att ha noll måsten och sen bara spontant göra de du känner för. Oj så bra det lät.


Vad gör ni idag? :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 29 mars 2013 18:32

Då far vi och hejjar fram Luleå till vinst. Heja!


 


Glad påsk förresten! :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 29 mars 2013 16:06

Detta återstår av den enorma påsen lösgodis jag köpte innan påsk.. Pytteliten skål.


       


Bilden på Pheonix och ölen på balkongen är klockren enligt mig. Det ser ut som att jag har stängt ute honom som bestraffning, men i själva verket sitter Richard där ute och dricker kaffe. Bara så ni vet ;D Ölen skall såklart konsumeras under glada omständigheter.


Kolla bilderna på broder som jag hittade i en låda när jag storstädade för ett tag sedan. Nu kanske ni på facebook förstår varför jag delade en viss bild förra månaden :P


Ett ganska sporadiskt inlägg egentligen.. Men kul ändå. Nu - sminka sig och göra sig redo för kvällen.


//

Av Jennifer Lindqvist - 29 mars 2013 15:15

Detta ska jag ha på mig ikväll.. Hockey tittande på O´Learys och några kalla, och kanske ett glas rött är bokat denna långfredag..


   


Ledigheten fortsätter fram till tisdag. UNDERBART!


//

Av Jennifer Lindqvist - 27 mars 2013 07:53

Idag står mycket på schemat igen. Och det gillar ju jag.


 

 

Det är påsk nu också och självklart ska det firas på ett eller annat sätt :) Hemresan blev inte av pga av omänskliga biljettpriser och osäkerhet om man fick ledigt eller inte. Man får bita ihop helt enkelt.


Vad ska ni hitta på nu i påsk? :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 25 mars 2013 19:32

Detta inlägg fokuserar jag på hur vi är mot oss själva. Vi har tendens att vara alldeles för själv kritisk och bestraffar oss på fel grunder och vid fel tidpunkter.

Hädanefter ska vi vara rädda om oss själva, och framför allt vara lite snällare. Mot dig själv. Det kan man behöva emellanåt. Själv har jag börjat ta dessa tankar på allvar. Det är dags för förändring. Vi är värda så mycket mera än vad man intalar sig.


  


Jag talar såklart om egen erfarenhet, men jag vet att jag inte är ensam om dessa tankar. Idag vet jag det :)


//


Av Jennifer Lindqvist - 25 mars 2013 13:42

Solen tittar fram nu! Detta kommer bli en bra dag :)


   


//

Av Jennifer Lindqvist - 25 mars 2013 12:03

Denna vecka kommer bli väldigt lugn och behaglig. Jag jobbar imorgon och onsdag, sen ledig fram till måndag nästa vecka. Riktigt skönt med en ledig lördag för första gången sen jag började på IKEA :P


   

Pheonix och Baileys gosar..


Idag ska Richard med på ett träningspass. Bara att han tar sig iväg med mig är en bedrift i sig. Jag har kommit igång med min löpning också. Det är så peppande att se resultaterna.

Då man kliver av löpbandet efter ett hårt pass och benen vill liksom inte bära en, då, ja då är endorfinerna som tydligast och man känner sig så stark och tillfreds i sinnet. Det är en aning toxic ;)


Hur går det för eran träning? Har ni hittat en bra balans och vad motiverar er? :)


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards