JenLin

Alla inlägg under juni 2011

Av Jennifer Lindqvist - 30 juni 2011 12:14

Tänka sig att vara så här liten i denna stad. Ett smidigt och lätt sätt att både ta sig fram och parkera. Det enda jag behöver oroa mig för är när jag blir slut efter en tids brummande.



En väldigt liten och smidig elbil :D Sån skulle man ha! Haha.. Nä då kanske inte drömbilen men en Mini Cooper har alltid suttit varmt om hjärtat. En drömbil helt enkelt.

Som de flesta vet är jag ganska svag för små konservburkar. Inte de säkraste bilarna, jag vet, men dom är ju sä knärtiga! :)


Nä men seriöst vill jag ha en Mini Cooper i Ferarri röd färg nån gång i mitt liv. Jag får väl se om jag kan göra nåt åt saken :)



//

Av Jennifer Lindqvist - 29 juni 2011 15:43

Helloo..

Här sker det lite på jobbfronten. Jag söker fortfarande jobb men har bara fått samtal om jobb jag tror att jag inte skulle trivas med :( Sammanlagt 4 jobb nekade men jag håller minen uppe :D

Det har ju faktiskt bara gått lite mer än en vecka så jag hinner nog hitta nåt iaf känns det som.


       

Här kommer lite bilder på laggen. En del av köket och det mesta av vardagsrummet. Som ni ser är det rörigt men det får ni tåla :P


Jag känner för en kopp kaffe just i detta nu. Sen kanske busa med grabbarna och kanske ta en promenad till parken i värmen.Det är nog minst 25 grader i skuggan just nu ;)


//

Av Jennifer Lindqvist - 27 juni 2011 22:27

Här börjar jag om på nytt i bloggen. Och det blir bokstavligt talat en nystart i alla kategorier :)

För mig känns det som en uppfräschning på alla sätt men samtidigt skrämmande, det måste jag säga. Välplanerad flytt tyckte jag för några månader sedan men någonstans tänkte jag att allt skulle haverera.

Men inte! Nu sitter jag här i hjärtat av Oslo och har påbörjat nåt helt annorlunda vad jag trott att jag skulle göra.


Veckan innan avfärd hit till Oslo insåg jag hur mycket jag skulle sakna alla där hemma. En bitterljuv känsla som väcker en till liv.


Så mitt i detta uppvak kan jag dela med mig i att lägenheten tar form snabbt :) Eftersom jag inte har fått jobb ännu har jag all tid i världen att dekorera och planera möblering. Och jag klagar inte för jag älskar ju att pyssla! :)


En rolig grej.. Igår traskade jag och Richard till en kille upp för gatan 200m och hämtade hans matbord, helt gratis. Fullt funktionellt och som han beskrev det "dugligt så länge inte kungen kommer på besök", och det tyckte vi med.

Det som står kvar på inköpslistan/gratishämtning är tv-bänk, soffbord och 4 stolar. Allt utöver det är bara en bonus :)

I dagsläget har jag inga bilder men det kommer, jag lovar! Grejen är den, eftersom vi inte har någon slags förvaring ännu ligger all elektronik på golvet och det är ju inte det mest spännande att titta på så håll ut!


Justde. Har en j*vla svacka när det gäller min löpträning!!! ARRRRGGG! Är det någon som vill ge mig nå pepptalk av något slag? Hittills har jag bara kommit med den ursäkten att det är röran här i lägenhet som gör att suget efter träning dör totalt.. Hmm. Dålig bortförklaring, jag vet :P Hjälp mig! :)


Nu har jag levererat en långt första inlägg och jag ska bättra mig på uppdatering också. Jag har ju som sagt lovat lite bilder ;P


Nu är det sent och jag har typ skrivkramp. God natt på er alla så hörs vi nästa gång :)


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards