JenLin

Alla inlägg under november 2012

Av Jennifer Lindqvist - 15 november 2012 07:15

Just nu sitter jag på flyget på väg till kära lilla Sangis. Ska spendera en dag hemma innan vi beger oss vidare mot solen. Såhär ser jag ut idag iaf och btw är detta inlägg tids inställt :)


         


Hoppas ni får en fin dag! :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 14 november 2012 16:33

Åh vad skönt att känna sig lugn för en stund. Stress kring packning och allt runt omkring tär på huvudet. Nu har man iaf köpt present till min kära mor också. Fick pyssla lite också vilket aldrig är helt fel ;)


 


Nu drar jag till gymmet och håller mina egna löften. Hittills har jag nått de resultat jag varit ute efter vilket är så himla peppande! Hur går det för er och träningen? Kör ni situpsen? ;)


//

Av Jennifer Lindqvist - 13 november 2012 23:30

Nu drömmer jag mig bort till stranden och värmen..


 


Den här grabben plus den andra kommer vara saknade varje sekund. Och såklart karln också ;P


Go´natt!


//

Av Jennifer Lindqvist - 13 november 2012 20:16

Nu är det avkoppling i soffan som gäller.. En film och bara mys. Godispåsen är frånvarande och jag ångrar valet innerligt just nu. Det hade varit så gott!


 


Vad gör ni ikväll?


//

Av Jennifer Lindqvist - 13 november 2012 14:09

Just nu har nerverna kommit till liv. Förberedelserna inför packningen ger pirr i magen. Dessutom inser jag att väskan är för liten! Jag vill ju ha med mig hela sommargarderoben känns det som :P


       


Det är en hel del jobb kvar så jag ska fortsätta! Sen ska det hinnas med ett gympass innan alla andra folk har tänkt samma sak som mig. Efter att klockan blivit 17.00 är det dam rövar i varje hörn i omklädningsrummet. Man kan knappt böja sig ner och sen titta upp utan att få facet lite intimt nära en annan.. Haha!


//

Av Jennifer Lindqvist - 12 november 2012 20:15

Såhär såg jag ut innan jag drog iväg till gymmet.. Kände mig lite barnslig och lekfull så då fick håret visa det!


     


Nu blir det middag och sen soffmys tills Richard kommer från jobbet :)


// 

OMG

Av Jennifer Lindqvist - 12 november 2012 17:03

Städning - check. Promenad med grabbarna - check. Söka speciell nyårs klänning - check och hittat! Klänningen är nog det coolaste jag sett på länge. Den är hellång och än så länge vet jag inte om jag ska fålla upp den eller låta den vara. Känns dumt att förstöra en skräddarsygg 60-tals blåsa.


 


Guldig och turkos.. Kan det passa mig bättre? Jag är väldigt nöjd! Nu ska jag packa väskan och bege mig mot gymmet! Hej så länge :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 11 november 2012 20:59

Nu är det nära. På torsdag flyger jag till Sverige och sedan vidare till Gran Canaria på fredag :) Gud så härligt!


 


Imorgon ska försöka vara produktiv.. Jag har en plan. Klänning/outfit till nyår ska jag börja leta redan nu. Helst vintage och mycket färger och glitter :) Eftersom jag vill att det ska vara speciellt ska jag börja i god tid så jag verkligen hittar det jag är ute efter.


Nu ska vi se en film och bara ta det lugnt. Ni får ha en trevlig söndagkväll!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards