JenLin

Alla inlägg under juli 2012

Put

Av Jennifer Lindqvist - 12 juli 2012 19:34

Boyfriend jeansen. Sköna, men lite farligt put vid gylfen kanske? Nädå, det fungerar tycker jag. Inte på party kanske men en dag som denna känns dom helt perfekta. Jag har visat dom förr, jag vet, men ni får se dom igen ;D


     


Vad gör ni ikväll? Själv lyssnar jag mest på musik och ska precis se Halv åtta hos mig. Mys!


//

Av Jennifer Lindqvist - 12 juli 2012 18:51

Sista tiden har jag lyssnat en hel del på Lana Del Ray. Det är nåt särskilt med henne. Jag gillar henne skarpt! Särskilt hennes låtar Summertime Sadness och National Anthem. Dom låtarna och våran utsikt från balkongen - feel good känsla!


 

 Verkligheten har kommit till mig också - tiden.

//

Av Jennifer Lindqvist - 11 juli 2012 21:42

De senaste dagarna har den berömda nedräkningen börjat. Semestern närmar sig! Och det känns underbart.. Förkylningen har sakta börjat bli mindre intensiv. Istället för feber onoff så hostar jag 24/7.. Less!


             


Stilleben och sånt.. Nu ska jag se lite tv innan natten kallar :) Jag ska upp tidigt på jobbet som vanligt imorgon.


//

Av Jennifer Lindqvist - 10 juli 2012 21:10

Jag har fått ett ryck. I söndags färgade jag endel av håret några nyanser mörkare och jag måste säga att jag gillar det för stunden iaf ;)


     


Sjukling är jag också. I över en vecka har jag hostat och haft feber. Hatar att vara sjuk! Men snart är semestern här, längtar ;)


//

Av Jennifer Lindqvist - 2 juli 2012 19:24

Omg, jag är så trött. Har fått alldeles för lite sömn de senaste dygnen. Att jag aldrig lär mig att gå och sova i tid när jag vet att jag ska upp före faen själv..


   


Denna klänning fick följa med på bio igår. Vi var och såg The Dictator och den var väl helt okej. Skratta fick man väl emellanåt. Jag vill se Ice Age 4 också.. Kanske man far själv? :P Haha! Richard jobbar nämligen kväll så han kan inte hålla mig sällskap.. Om ni undrar, så ja, jag är lite rastlös.


Nu ska jag krypa under täcket och slå igång en film eller en serie. Då kanske man somnar i tid. Han en fortsatt trevlig kväll!


//

Av Jennifer Lindqvist - 1 juli 2012 16:21

Blommorna jag köpte förra veckan har slagit ut och blivit riktigt fina tycker jag!


 


Det blåser ordentligt idag. Hittills har vi suttit inne och bara slappat. Det är skönt det med, men just nu börjar man bli en aning rastlös.

En dag som denna skulle man egentligen behöva ägna sig åt städning och för mig skulle det gälla min väldigt oorganiserade garderob. Det är totalt kaos där inne! Hittar typ inget som jag är ute efter.. Jaja. Vi får se om motivationen kommer fram :P


//

Av Jennifer Lindqvist - 1 juli 2012 15:02

Såhär såg jag ut igår..


   


Vi var på en hejdå fest. En tjej från Richards jobb har jobbat klart i Oslo efter 6 år och åker hem till Sverige. Det var riktigt trevligt!


Ni på FB såg kanske att jag och Richard var och testade downhill på Holmenkollen i onsdags. Roligare saker är svårt att hitta! Nu tittar vi på cyklar och har redan mailat på en ;) Spännande va?! :D


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards