JenLin

Alla inlägg under juli 2011

Av Jennifer Lindqvist - 31 juli 2011 18:35

Pust.. Värmen är inte nådig alltså! Efter en dags promenad på stan är man helt slut i huvud och fötter.

Detta är näst intill tropisk värme :) Och vi ska egentligen inte klaga!


                           

På sista bilden ser man en mans hand på kanten. Lite överraskande att hitta en burk samlare i en tunna på det viset :P Men detta är en vardag här! ;D



//

Av Jennifer Lindqvist - 30 juli 2011 11:56

Vilken kväll igår! Jag tog tyvärr inga bilder eftersom kameran blev hemma, men jag kan säga så mycket att ni som inte var där missade nåt! Grillning på takterass och därefter blev det bara bättre!


Måntro vad man ska göra en dag som denna.. Värmen är helt otrolig så att bada skulle inte vara helt fel :)


 


//

Av Jennifer Lindqvist - 29 juli 2011 18:34

Detta är bara början på en kväll som kommer bli toppen! Jag ska försöka ta med mig kameran om jag gör nån slags utflykt.. Får bara se så jag kommer ihåg den ;P


           

Ha en trevlig fredag kväll! ;)


//

Av Jennifer Lindqvist - 29 juli 2011 12:21

Det är mycket som gör att jag är på bra humör .. En del av familjen var som sagt på besök till idag på förmiddan och förståeligt blir man glad. Nu är man tankad med energi igen! Nu ska det planeras en hemresa men vet inte riktigt när..


En annan sak som gör att jag är så här munter är löprundan som jag genomförde nyss. Jag värmde upp med lite hopprep, i 30 min! :D SKÖNT!


  

Nu ska jag förbereda mig på ännu mera besök! Min familj blir avlöst av Richards familj ;D Och solen skiner! Kan inte bli mycket bättre :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 28 juli 2011 16:25

Efter en massa äventyr och fläng hit och dit är man ganska trött. Just i detta nu drar min mor värsta timmerstockarna i soffan här bredvid! :)

Och Richard är utslagen i sovrummet.. T.o.m hundarna är helt slut. Det kan också bero på värmen som slog Oslo med storm igår på förmiddan. Ca 30-32 i skuggan!


Här kommer en söt bild på Pheonix i sitt tröttaste tillstånd :)


 


//

Av Jennifer Lindqvist - 28 juli 2011 15:36

Gårdagens mys i bilder. Dom säger mer än tusen ord ;D


           


//

Av Jennifer Lindqvist - 27 juli 2011 16:19

Ja.. Se rubriken! Vilken underbar dag detta är och jag vet att det kommer fortsätta i samma takt :) Solen skiner och familjen är på ingång i Norge :D


Jag hade tänkt att vi ska grilla i parken här utanför våran lägenhet ikväll, så jag hoppas på en varm sommarkväll.. Om det blir så får denna dag full pott i alla kategorier!


 


//

Av Jennifer Lindqvist - 26 juli 2011 23:51

När mina lurviga små vänner är redo att gå en tur för att tömma kissblåsan och b-lådan så visar dom det antingen genom att vandra fram och tillbaka eller så piper dom som en jag vet inte vad.. Ibland är det faktiskt ganska gulligt!

Så här ser min minsting ut när han tycker matte ska rasta honom :)


 


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards