JenLin

Alla inlägg under februari 2017

Av Jennifer Lindqvist - 21 februari 2017 20:59


Blått överallt. Jag får aldrig nog. Senaste plagget jag köpte var också blått (visar det i ett annat inlägg). Älskar den här färgen!

    Drömfångare i stora lass, ja tack. Utan att överdriva så har jag 6 stk drömfångare här hemma i lägenheten. Jag vill fortfarande ha fler. Genomskinliga toppar är ett måste denna vår känner jag! Ska nog köpa mig en blå en ;)


  Drömutsikt från mitt framtida badrum ;) Keep dreaming guuuurl!


Ciggen är diss, men kepsen och attityden är spot on. Kate Moss back in the days..


//

Av Jennifer Lindqvist - 9 februari 2017 14:31

... Vi drar till Tomorrowland igen! I sommar drar vi ett gäng till Bryssel för att uppleva dårskapet ytterligare en gång ;D Herregud så jag längtar!







Ovan får ni se lite förberedelser som sker på min spotify.



Slutligen -- Tomorrowland 2014 Aftermovie, året vi var där för första gången. Så fruktansvärt bra stämning!


//

Av Jennifer Lindqvist - 6 februari 2017 17:06

                         

Kylig söndaspromenad. Mysigt trots det dystra vädret.


Älskar verkligen söndagar. Dagen man kan bara vara för en stund.


<3


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards