JenLin

Alla inlägg under juli 2013

Av Jennifer Lindqvist - 31 juli 2013 15:30

Under semestern i Sverige köpte jag äntligen zink och magnesium kosttillskott. Sedan jag började äta kostillskotten har jag fått mycket mer energi och mindre sötsug. Detta är såklart den perfekta biverkningen som jag var ute efter. Hurra!


 


Sen tidigare äter jag omega-3, järn och multi vitaminer. Personligen känner jag att kosttillskotten gör gott för mig. Då jag tränar mycket vill jag också äta bra. För att minska snedstegen i kosten hjälper kosttillskotten avsevärt. Träning för mig är en sund livsstil och välmående, så om kosttillskotten hjälper mig på traven är det ju bara positivt :)


Idag har jag en ledig dag förresten. Vi tänkte åka upp till Holmenkollen och cykla men då började det ösregna, åska och blixtra. Nu spricker det däremot upp igen, så hoppet är inte helt ute!


Vad gör ni idag?


//

Av Jennifer Lindqvist - 29 juli 2013 10:35

Då var man tillbaka till ett soligt Oslo med utvilad kropp och sinne. Semestern hemma i byn har varit helt underbar och perfekt. Har hunnit göra allt jag ville plus lite till :)


                               


Större delen av tiden spenderades i stugan. Solen stekte nästan i en vecka vilket kändes overkligt. Veckan innan var det mer eller mindre regn och rusk varje dag.


             


Kalas var på schemat, som mycket annat. Denna semester måste ha vart den mest produktiva någonsin, vilket gör att jag ser den som den bästa ;)


   


Organiserat kaos då man lever i resväska blir en vardag. Shoppingen fick en stor del den med :)


 


Och sen fick man en hel del tid till att reflektera på saker och ting. En lyckad semester! :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 22 juli 2013 16:12

Som ni förstått är jag på semester. I hemorten, såklart! Detta innebär att allt som heter blogg får vänta på sin tur i prioriteringen. 


 

Stekigt välkomnande med norsk flagga ;P 


   


För tillfället gör jag sånt som man borde göra när man är hemma. Umgås med familj och vänner, dricker rosé sådär casual på söndagskvällar, äter ruggigt god mat (konstant), springer löprundor som ger nostalgi, rår om mig själv, badar bastu i stugan och tar igen förlorad sömn. Ja.. Allt sånt som gör att batterierna laddas om på nytt. 


Nu är det 6 dagar kvar här i Sangis och tiden kommer rusa iväg! Tur man har inplanerat en hel massa roligt ;D


//

Av Jennifer Lindqvist - 10 juli 2013 09:24

Just nu sitter jag och tänker på frisyrer. Och självklart kollar jag i mitt eget arkiv.


   

Januari 2012..

 

För 1 ½ år sedan var det kort hår på agendan. Väldigt kort. Denna period jobbade jag på att få håret långt efter att jag för första gången klippt en kort Posh page. Jag minns att det tog riktigt lång tid för att håret ens skulle nudda axlarna som på bilden. Those days.


Nu vill jag göra nåt nytt men inte ta på längden. Rak och tung lugg har jag ju nyligt testat så det känns inte aktuellt. Har ni några tips?


//

Av Jennifer Lindqvist - 8 juli 2013 19:50

Kolla in mitt nya underbara lipgloss!


       


Jag blir alltid lika knäsvag för denna färg alltså ;P En vanlig vardags makeup får ren umpf på ett kick med hjälp av detta söta gloss. Detta kommer bli en ny favorit i sommar!


//

Av Jennifer Lindqvist - 8 juli 2013 10:55

Då var helgen över.. Och jag är ledig idag, igen ;) Riktigt skönt kan jag säga!


 


Denna vecka betår endast av två jobbdar och sen flyger vi hemmåt ;D Wihoo!


Idag hade jag tänkt träna, städa, gosa med grabbsen och kanske ta mig en tur upp till Grunerlökka och kolla in mina kära favorit vintage butiker. Jag är smått sugen på en mörklila eller mörkblå sammets klänning (!). Lite udda efterlysning då det är sommar. Kan inte hjälpa det ;P


//

Av Jennifer Lindqvist - 5 juli 2013 12:30

 


Snart.. Snart så kommer vi hem :) Bara en veckas jobb kvar sen bär det av tidigt nästa fredag! Nu är jag verkligen inställd på semester..

Fick veta tidigare i veckan att en av mina bästa vänner ska gifta sig dagen efter att vi landat i Sangis och självklart ska jag närvara! Gud så underbart romantiskt att gifta sig på sommarn ;) All lycka och kärlek till dom <3


Nu ska jag duscha och sen laga mat.. Därefter kallar jobbet för ett kort kvällspass.

Vad gör ni idag då?


//

Av Jennifer Lindqvist - 3 juli 2013 12:09

  

 


Hörni.. Nu ska jag ut på en löprunda, möjligtvis i regn. Ser så ut på himlen men det struntar jag i :) Detta blir första löprundan utomhus på ca 4 veckor. Problemet med ryggen förstörde rytmen nämligen.


Vem hänger på? ;D


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards