JenLin

Alla inlägg under juni 2015

Av Jennifer Lindqvist - 21 juni 2015 10:25

Nu är du här... SOMMAREN! Bättre sent än aldrig var det va? ;)


         

Grabbarna busar vid Vassholmen.

 

         

 Bilderna är tagna för lite mer än 1 vecka sen och då var det mycket kallare. Näst intill absurt att det varit så kallt såhär länge. Ja herregud. 

Nu ska vi njuta av vädret, så länge det varar :D


 


//

Av Jennifer Lindqvist - 19 juni 2015 15:19

Ville bara önska alla underbara läsare en glad midsommar! Startade dagen med lite paintball lir med ett galet gäng, vilket definitivt satte prägel på hur dagen kommer sätta sig i minnesbanken. Detta kommer bli bra känner jag.


    Baileys och Pheonix <3


Peace and löööve.


//

Av Jennifer Lindqvist - 14 juni 2015 16:48

Här kommer ett bildregn från balen som ägde rum i onsdags här i Kalix. Ett gäng fina studenter med sina kavaljerer var uppklädda till max och solen sken med sin närvaro emellan molnen.


                                                 


Och sen lite extra bilder på Dennis som kavaljer och Moa som tog studenten. Fint par! ;)

           

Såååå fina <3


                                          

Och tydligen hade man pom träff på stan ;D Haha! Såååå söta och små gentemot mina grabbar!


 

Och avslutningsvis en bild på min minsta kusse Amelia som mest sprang runt och jaga sin favvokille ;P


Fick inte bilder på alla som gick, men några iaf. Ett såkallat axplock :D


//

Av Jennifer Lindqvist - 8 juni 2015 14:15

 

Sitter och drömmer mig bort. En sista minuten? En weekend till en varmare plats i Europa? Ta sig i roadtrip och upptäcka nya platser i vårat egna lilla Sverige? Hmm.. Det är frågan ;D


Annars då.. I lördags beställde jag ett par tränings tights från ett märke jag länge suktat på. Tightsen är designade av 2 tjejer från Småland som har startat sitt eget klädesmärke, Aim´n. Ni ska få se bild på dom när dom kommer, om dom sitter bra det vill säga ;P

Och på tal om träning, igen.. Det går såå bra nu! Har ingen värk i ryggen längre och jag blir starkare och starkare. Det är en underbar känsla! Hur går det för er? ;D


//

Av Jennifer Lindqvist - 4 juni 2015 21:11

    Bilder tagna med min älskade Olympus E-M5 Mark II.


Huruvida väder och vind är kan det inte förnekas att midsommar är på ingång. Med stormsteg! Denna midsommar hoppas jag kunna klämma in nåt speciellt eftersom jag inte firat det i Sverige på snart 4 år. Saknar verkligen den här högtiden och framförallt stämningen.

Vad gör folk under midsommar nuförtiden? Ge tips och råd och hojta gärna till om ni vill hänga! Min sambo ska jobba så har inga planer alls, än så länge ;D


Peace.


//

Av Jennifer Lindqvist - 1 juni 2015 19:16

 

En dag som idag får mig att längta till en annan plats. Bara jag slipper vara här. Ogillar detta väder såpass mycket att jag nu börjar klaga här på bloggen ;P Snälla, det är ju förfan juni månad! Sorry för dåligt ordförråd.


Nu ska jag sätta mig och planera en framtida resa eller nåt. Bara det är nånting jag har att se fram emot, så kanske min själ får lugn och ro ;D


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards