JenLin

Alla inlägg under september 2010

Av Jennifer Lindqvist - 29 september 2010 18:30

Nu är veden färdig. Känns riktigt skönt!


Det har varit en fin dag idag. Alla höstdagar får gärna vara som denna :)


 

Mina sötnosar!  


Grabbarna fick springa fritt hela morgonen när vi höll på med veden. Ibland gjorde dom t.o.m så att travandet gick saktare när dom drog runt på näver och små pinnar :) Haha.. Men dom är söta ändå.


Jag har blivit coco när det gäller mörka läppar. Just nu känns det coolt att göra vardagen lite mera dramatisk med mörkare puss mun :)


  

Och denna färg på skjortan är också min nya favvo!

 

Check this out..


  

Pepparkaka med rosa glasyr :D

 

Något brunare man var för en månad sen. Den bruna färgen försvinner så fort, men då är det tur att man har bilder som kan påminna en om det härliga som varit.


Idag har vi ätit plättar hos mamma. Men jag fick en aning ont i magen. Varför? Ingen aning men det kan vara mjölken och mjölet. Hur som helst har jag inte tid att tänka på hur magen mår för ikväll är det match.

Ska byta om alldeles strax faktiskt så måste kila!


Hejdå ;D


//

Av Jennifer Lindqvist - 28 september 2010 22:41

Idag tränade jag för första gången på hela 13 dagar. Kändes tungt men ändå otroligt skönt. Har haft tränings abstinens så det står härliga till sen jag blev sjuk.

Imorgon tror jag att dagen ska få en kick start med en löprunda. Det skulle kännas härligt.
Sen ska jag och Richard ta tag i veden och få travat in den i garaget. Inte det roligaste men ett ont måste..


Nu Idol..



//









Av Jennifer Lindqvist - 27 september 2010 19:51

Ja. Nu är det ju så att min förkylning vill inte släppa sitt järngrepp om mig =/ Idag har jag varit sjuk i 10 dagar!!

Det är sjukt eftersom jag annars aldrig är just sjuk. Och när jag väl är det så blir det max 3 dagar av krämpor.

Detta tar priset. Jag har haft allt som finns inom förkylning.


Så det är därför jag inte hört av mig på ett tag. För jag lovar alla läsare att den enda tanken jag haft senaste veckan är vad jag ska köpa nästa gång jag är på apoteket. Och vem f*n vill läsa om hostmedicin!


Men nu hoppas jag på att mitt tillfrisknande är nära för nu har jag fått nog.


Idag har jag trots hostan varit i Luleå med Richard och hans farmor. Hon skulle till Synderby Sjukhus så det var lika bra att hänga med. Hittade lite stickade gosaker från Indiska sen ett par nya vinterskor.

Och såklart mina efterlängtade glasögon. Jag har varit på jakt efter ett par nya ett bra tag nu eftersom dom gamla känns "ute".

Så nu väntar jag spänt på att dom ska bli färdiga, 10 dagar tar det för att vara exakt.


---



      

Lite försenade bilder från semestern, det bjuder jag på :)

 

      


      

Bilden till höger visar våran beslutsångest när det gällde val av utflykt.

 

      

Båttur med C:pt Marko blev det.

 

  

 

      

En hel del fest också.

 

Dessa bilder är långt ifrån alla. Vi tog hela 400 bilder så resten visar jag vid ett annat tillfälle.


Nu ska jag se Idol. Ni som är sjuklingar, krya på er, resten avundas jag!



//

Av Jennifer Lindqvist - 21 september 2010 01:43

Bli inte rädd. Det är bara jag. Sist jag var här så var snön kvar på backen. Nä skämt och sido.

I´m back är det enda jag kan säga! Och det med besked, hoppas jag ;)


Men jag är inte i toppform direkt. Jag är förkyld som en jag vet inte vad. Kan inte sova för fem öre. Aj aj i halsen och huvudvärk till förrätt, varmrätten består av aj i örat, och så sparar jag hostan som efterrätt. (Suckar stort om ni skulle höra det.)


För att bli på bättre  humör vill jag visa denna härliga bild från förra månadens äventyr.


  

  Då var man lite brun trots allt

 

Nu ska jag försöka somna. Godnatt *



//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards