JenLin

Alla inlägg under maj 2013

Av Jennifer Lindqvist - 31 maj 2013 21:23

       


Här har ni några brudar med klös som inspirerar. Om ni inte märkt det tidigare så älskar jag musik. Jag lyssnar på allt möjligt men är väldigt svag för donnor som inte är som alla andra. Såna som vågar göra nåt annorlunda och är framför allt är genuin mot sina fans. Då vet ni!


Annars så har dagen rusat fram tack vare jobbet. Startade jobbet kl 11 och slutade 19, och därefter gick jag raka spåret till gymmet. Nu sitter jag här i soffan och är helt slut och ska ta mig en kaffe kopp.

Ikväll blir det mys i soffan med nåt gott att äta och sen ladda upp med god sömn inför morgon dagens arbetspass. Sen på kvällen blir det feeest! 


Nice helg detta!


//

Av Jennifer Lindqvist - 30 maj 2013 19:08

Efter att man har promenerat runt på stan i 3 timmar är det bara en tidsfråga tills hungern kommer.



En fräsch och somrig sallad fick det bli idag. Och gott som bara den var de!


På stan hittade jag precis det jag var ute efter också. En magväska till party kvällarna (vill har kontroll efter allt som hänt), och nya ansikts produkter. Visst sved det att hyvla kortet, men jag köper nya ansikts produkter endast var 6e-9e månad. Så detta känns som en bra investering då jag sett en tydlig skillnad efter att jag började använda lite dyrare produkter. Nu kan jag inte leva utan dom!


Nu ska jag bara avnjuta en kopp kaffe och vänta på att maten ska trilla lite längre ner. Tänkte nämligen bli av med lite energi på gymmet kombinerat med en löprunda.


Vad gör ni där uppe i tropikerna då? (NORRBOTTEN) ;D


//

Av Jennifer Lindqvist - 29 maj 2013 23:31

Igår drog jag och grabben lite spontant och beundrade denna donna på Telenor Arena.



Perfektion. Nästintill.


Utan biljett åkte vi med shuttle bussen i hopp på det bästa.. Efter ett samtal mötte vi en som sålde 2 biljetter utanför arenan och plötsligt stod vi där med varsin öl i handen i väntan på att The Mrs Carter Show skulle dra igång.

Fyfan. Ursäkta språket men hon är för bra för att vara sann. Punkt.


//

Av Jennifer Lindqvist - 26 maj 2013 11:22

Min mamma. Hon är stark. Hon är tuff. Hon är envis. Hon är älskvärd. Hon är söt. Hon är snygg. Hon är omtänksam. Hon är en sann inspirations källa. Hon är min mamma.


Tack mamma för att du uppfostrat mig till den kvinna jag blivit. Det är tack vare dig jag vågar ta steget mot okända marker och tro på mig själv. Det är tack vare dig som jag blickar upp och fortsätter så.


 

Mamma i Oslo sommaren 2011.


Grattis på mors dag mamma <3 <3


//

Av Jennifer Lindqvist - 22 maj 2013 17:27

   


Nybadad och nyklippt. Sötnosen i sitt ess.


   


Och här poserar han på våran nya persiska mini matta :) Kolla tassarna! Som en levande nallebjörn <3


//

Av Jennifer Lindqvist - 22 maj 2013 16:21


Kolla in mitt nya förkläde ;)


 


Sorry för dålig update. Det blir så ibland..


Hur som helst så står jag just nu och lagar mat. Lax och kokta grönsaker och sallad till huvudrätt och efterrätten står melonen för :) MUMS!

Btw.. Idag har jag hunnit en massa! Vid 11 tiden åkte jag med Baileys till frisören och medans han blev klar passade jag på att åka till det lokala gymmet på Grünerlökka och köra ett kort pass. Ni ska få se sen hur söt och fin han blev!


Sen traskade vi båda hem och jag kände att rytmen satt kvar i kroppen. Rytmen som gör dig produktiv. Så fort jag var hemma igen städa jag hela lägenheten och snitta upp de nya och fräscha blommorna jag köpte med mig på vägen hem.. Viola, nystädad lägenhet, maten i ugnen och nöjda vovvar.. En mycket bra onsdag. 


//

Av Jennifer Lindqvist - 19 maj 2013 11:04

Igår var det ca 26 grader i skuggan. Näst intill Cypern värme tyckte man. Och samma är det idag faktiskt, fastän lite svalare nu på förmiddagen då solen inte hunnit titta in mellan lägenhetsblocken.


 


Idag ska vi umgås med våra håriga vänner, äta glass i solen och avslutningsvis blir det väl att se hockey finalen. Tji fick jag som trodde Sverige skulle åka ut i semin. Heja heja!


//

Av Jennifer Lindqvist - 17 maj 2013 12:28

God förmiddag...


 


.. Och gratulerer med dagen Norge, som man säger. Idag sitter flera av grannarna ute på sina balkonger och dricker champagne. Så långt har inte riktigt vi hunnit.. Kvällen från dagen innan känns i kroppen och ända in i skeletten, nästan. Med mat i magen är jag förhoppningsvis snart redo för en tur på stan för att bevittna spektaklet.


 


Anyway.. Vad gör ni idag då?


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards