JenLin

Alla inlägg under februari 2014

Av Jennifer Lindqvist - 27 februari 2014 10:46

   


Allt har sin tid. Nu är det sjalens tid. Jag är en period människa. Och vad är det? Jo, jag skulle förklara det så att jag har alltid favoriter i garderoben - som färgen blå, skjortor, sjalar och kostymbyxor. Men allt detta är inte så intressant hela året om, så periodvis använder jag nåt av det lite mer :)


Sjalen ovan fick jag av faster när jag var hemma i Sverige. Det står Hermés på den och jag tror den är äkta efter googlingen jag gjorde. Men för att vara hela säker ska visa upp den i en Hermés butik här i Oslo så får dom se äktheten i den :)

Av Jennifer Lindqvist - 25 februari 2014 06:54

Då startar min arbetsvecka. Känns som att detta kommer bli en bra vecka..


  


Nu ska jag bege mig mot bussen. Ha en fin dag! :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 24 februari 2014 11:53

Denna dag kickstartar jag med ett gossigt gäng vovve bilder. VARNING! Cuteness overload.


     

Baileys.


       

Pheonix.


En ledig dag och jag ska njuta till max :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 23 februari 2014 20:08

Jag har sparat en ganska storslagen nyhet. Kan vara den bästa födelsedags presenten genom tiderna.


 


Av min bättre hälft och svärföräldrarna fick jag en "all inclusive" vistelse i Belgien för att bevittna och uppleva den otroligt fascinerande festivalen Tomorrowland!



Gah! Detta har varit en dröm så länge jag kan minnas och nu ska jag få vara där! Jag kan fortfarande inte smälta detta. Känns som att det är för bra för att vara sant :)


         

Bilder från google.


Den 24:e juli lyfter partyflyget mot Bryssel där vi bor på detta hotell --> www.tomorrowland.com/en/colonies-hotel. Sen är det untz untz i 4 dagar. Jag är i himlen, nästan ;)


//

Av Jennifer Lindqvist - 23 februari 2014 17:04

Jag vill tipsa om en grej som var såå tydlig idag.


   


Jag har som sagt varit sjuk i ca 3 dagar, vilket gjorde att jag tog en paus från allt som har med fysisk aktivitet att göra. Idag var jag laddad för att dra igång igen och kände att energi förrådet behövde fyllas på. Så jag rörde ihop en havregrynsgröt och mixade ihop en smoothie. Voilá och jag var redo för rock n roll. Och det gick riktigt, riktigt bra trots förkylningen i bagaget!

Så jag vill helt enkelt tipsa om att ät alltid ordentligt, samtidigt lätt, innan du drar iväg på träning. Då kan du maxa på och har som regel energi genom hela träningspasset :)


PÖSS!


//

Av Jennifer Lindqvist - 23 februari 2014 13:37

Denna bedårande necessär fick jag i försenad julklapp när jag var hemma på semester för 2 veckor sen.


   


Hur söt är den inte?!


   


Måste dela med mig av en doft som sakta men säkert blivit en favorit. Sí från Giorgio Armani doftar underbart gott och känns otroligt lyxig. Dom dagarna som känns plain simple blir direkt trevligare med denna doft på nacken :)


Nu ska jag byta om till träningskläder. Jag ska köra mitt första träningspass sen jag blev sjukling i onsdags och jag är riktigt taggad! Nån som ska hurta idag också?


//

Av Jennifer Lindqvist - 22 februari 2014 18:33

   


Kolla in mina fina rosa tulpaner. Gah vad jag gillar den här blomman alltså.. Jag har varit ledig hela dagen och då passat på att städa och rensa i lägenheten. (Förbereder för framtida planer.) Och vad passar inte bättre än nya krispiga tulpaner och tända ljus för att förhöja känslan av nystädat :) GILLA!


 


Om det intresserar är kvällen helt öppen. Inget planerat än så länge :)


Vad gör ni ikväll? :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 21 februari 2014 09:39

Den sista tiden har jag fascinerats av pastellfärger. Och jag lägger det gärna på naglarna.


 


Förra veckan var det baby blått för hela slanten. Nu leker jag med en annan pastell - lila toppat med glitter.


   


Det blir jättefint och bild kommer senare :)


Nu ska jag dricka färdigt kaffekoppen och motivera mig för jobbet. Har haft feber 2 dagar nu och fick gå hem tidigare från jobbet igår då jag hade feberyra. Men idag ska jag ta mig igenom hela dagen. Orkar inte sitta hemma!! Känner däremot en sån där besk äckel smak i halsen, så nu smyger väl förkylningen på mig också :(


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards