JenLin

Alla inlägg under mars 2017

Av Jennifer Lindqvist - 18 mars 2017 20:58

    Dagen på Holmenkollen idag blev lyckad. Fick rastat kameran och snoken och hejat Ryssland till vinst. Att vara ute i friska luften en solig lördag förmiddag är balsam för kropp å knopp.


 

Tack vare den underbara solen fick mina nya solisar från Acne Studios hänga med i friska luften. Älskar dom!


 

Nu ska jag avnjuta en chokladig kladdig kladdkaka som jag just bakat. Och ett eller fler glas Cola. Perfekt lördag kväll enligt mig.


//

Av Jennifer Lindqvist - 18 mars 2017 13:07

     

Är man innovativ kan man använda sommarklänningen på vintern också.

Förra söndagen tog jag på mig min nya klänning från H&M, över skjortan och ullbyxan. Blev en intressant look som inte hör till det vanliga. Å ni som känner mig, vet ju att jag gillar allt som är annorlunda. Det är sånt som får min kreativa sida att blomstra ;D


          

Nu sitter jag och sipprar kaffe och funderar på vad man ska ha för kläder nu när vi drar upp till Holmekollen. Vi ska spana in skidskytte tävlingen för herrarna där uppe. Svårt att klä sig när man inser att man knappt äger vinterkläder längre. Jaja.. Vi får se vad det blir :)


See yaaa....


//

Av Jennifer Lindqvist - 17 mars 2017 17:58

             


Förra veckan tog vi oss en kvälls promenad med mål att få lite mysiga skymnings bilder. Och nåra fina fick vi faktiskt.


   


Vi rastade blixten också. Händer inte ofta pga det praktiska. Man fäster blixten på toppen av kamerahuset, å väl på plats känns det som att man har hissat flagg. Lite osmidigt. Men effekten blir ju helt annorlunda så det är kul att variera sig emellanåt.

På tal om fotografering. Det bästa köpet jag gjort sedan grabbarna fluff är nog kameran. Jag är så fruktansvärt nöjd med allt - om man ser bort från blixten ;P I framtiden ska jag nog uppgradera mig med ett nytt objektiv och kanske ett stativ.


Fotografering är sååå kul och jag har fått Richard till att smågilla det också!


//

Av Jennifer Lindqvist - 17 mars 2017 15:36

Dille på grönt. Jadå. Grönt är skönt.


 

   

 

 

 

Bildkälla: pinterest.com

 

//

Av Jennifer Lindqvist - 16 mars 2017 16:15


Mars månad tog mig med storm. Pusselbitar faller på plats och jag ser fram emot vad som komma skall.


 

Tre månader in på året och detta bådar gott. Kan denna optimism vara ett vårtecken måntro? ;)


Kan vara så...


PÖSS


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards