JenLin

Alla inlägg under mars 2012

Av Jennifer Lindqvist - 25 mars 2012 14:22

Söndag och solen skiner! På med shortsen och ut på promenad ;) Det kanske låter överdrivet med shorts, men det är sant, jag har det på mig ;) Men då måste man ha någit varmare upptill, typ en cashmir tröja vilket jag har valt. Men hur härligt är det inte när man kan börja ta bort vinterkläderna??


       


Såhär ser håret ut. Och dagen till ära matchar jag med det rosa läppstiftet. Jag har inte nämnt det här på bloggen men många kanske har anat nåt om en ny mobil med tanke på mina fb uppdateringar ;P


 


Denna äger jag nu och jag är supernöjd ;) Sen ska ni få en närmare titt på min nya kepa som ni kommer få se ofta!


   


Jag köpte den endast för att den är cool. Hejjar inte på bulls det minsta så ni vet ;P Nu ska vi ut på promenad. Vi kanske hörs igen idag..


//

Av Jennifer Lindqvist - 24 mars 2012 18:54

Ja. Nu har jag varit lite busig. Har lekt med färg igen ;) Sist jag lekte med den där rosa färgen bodde vi i Sangis och jag tror jag var nästan 2 år yngre ;P Men lite coolt är det väl?


  

   


Kepsen och kappan är ny och jag älskar båda ;)


Nu har jag tagit helg så nu ska vi hitta på nåt kul.. Kanske en bio, eller bara ta det lugnt helt enkelt :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 17 mars 2012 13:28

Då var dags för en sväng runt stan. Jag är sugen på att köpa nåt. En mobiltelefon och ett bättre abonnemang kanske? Just nu har jag en rosa plastig nokia med kontantkort, vilket ruinerar mig :P Har ni några tips på bra mobil?


     


//

Av Jennifer Lindqvist - 17 mars 2012 12:37

Dessa raringar får göra så jag doftar gott dagligen! Den bruna chokladiga asken är en scrub som luktar ren choklad kladdkaka! Mums.. Parfymen är inte så pjåkig den heller ;)


     


// 

Av Jennifer Lindqvist - 10 mars 2012 19:41

Nu beger vi oss uppåt här på Grünerlokka. Mello hos Richards bror och kusin, sker inte varje år.. Måntro om det har nåt med deltagarna att göra :P


Idag ser jag ut såhär...


           


Imorgon ska vi på två lägenhetsvisningar! Jag längtar som fan! :P


//

Av Jennifer Lindqvist - 8 mars 2012 18:28

Nu har jag riktigt mycket hemlängtan! Endast 3 veckor kvar innan man är hemma i byn igen :) Fan så kul!



// 

Av Jennifer Lindqvist - 5 mars 2012 20:00

YES! Vi kommer upp till byn till påsk! :D Jag är en glad tjej, tills jag såg biljett priserna på flyget :( Usch.. Men men. Det får helt enkelt bli en investering.


Jag har inte sagt det, men förra veckan blev det officiellt, vi ska flytta till en annan längenhet. Vi kommer söka en nyare lägenhet som ligger på samma område som den vi har nu. Kommer bli riktigt bra tror jag! :)


 


Ni som såg min statusuppdatering på FB igår såg kanske att jag har börjat smootha till det igen. Igår blev det en riktigt power smoothie som gjorde det den var menat till :D Trots alkohol på lördagen orkade man ett 40 min pass på löpbandet plus lite styrke övningar :)


   


Osminkade sanningen är här för att stanna :P Jag orkar helt enkelt inte sminka mig flera ggr per dag.. Eller.. Jag gjorde ju det tidigare ;P


//

Av Jennifer Lindqvist - 1 mars 2012 17:53

Jag är hemma för tillfället. Jobb hela dagen, efter det mötte jag Louise och Louise på en uteservering för att ta en snabb kaffe (dom fuskisarna vinade! ;P), innan klockan slog för mycket då det var dags för att ta sig hem för att ladda kroppen med energi, MAT!

Jag har en tuff PT-timme på ca timman. Ohh, jag gruvar mig en aning eftersom jag vet att jag kommer bli helt slutkörd. Men då sover man gott!


   


//  



Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards