JenLin

Alla inlägg under september 2011

Av Jennifer Lindqvist - 25 september 2011 12:21

Nu drar vi ner på den lokala söndags marknaden här på Grünerlokka. Jag har spanat in en liten möbel till hallen som jag tror blir alldeles perfekt som sitt hörna plus att den har två lådor som man kan sätta sånt där smått och gott man lägger ifrån sig när man kommer in genom dörren ;P Ni får se den sen om det blir ett köp! ;)


Vad gör ni idag?


   


//

Av Jennifer Lindqvist - 23 september 2011 21:54

Vi har shoppat loss ikväll! ;D Richard fick sig en hel del fina grejer och såklart slank nåt köp in för min delmed :P

Det hela avslutades med en god middag på en vietnamesisk restaurang. Där kommer vi spendera många middagar framöver. Ett extra stort plus är att den ligger ca hundra femtio meter från våran lägenhet ;)


En ny hatt jag fyndade på herr avdelningen på H&M btw..


Snart ska jag gå och sussa. Jag ska öppna butiken imorgon och nu är det extra mycket ansvar som gäller för mig! All sömn jag kan få är guld värt. Ha en fortsatt trevlig fredag kväll :)



//

Av Jennifer Lindqvist - 23 september 2011 17:55

Mycket händer. Dagens timmar räcker inte till! Nu är det iaf fredag och då ska det göras nåt kuligt!

På några minuter går vi ner på stan och kanske tar oss en matbit och sen en bio på det :) Och självklart lite shopping ;)


     


//

Av Jennifer Lindqvist - 18 september 2011 18:56

Väckte liv i en gammal cardigan med leo-print idag :) Kändes aktuellt denna gråa söndag.


     

Kom precis in genom dörren från promenaden. En stor pizza fick följa med hem, så nu blir det fet mys framför filmen Rango ;D



//

Av Jennifer Lindqvist - 18 september 2011 18:05

Hej.

Det var ett tag sen ;P Jobbet tar tid och orken som jag nämnt tidigare. Ordinarie schema sa att jag skulle vara ledig lördag och söndag, men då ringde chefen igår på morgonen och sa att en var sjuk och det var riktigt krisigt!

Jag sa nej till att börja med eftersom febern var ett faktum på fredag kväll.. MEN! Jag blev övertalad!


Nu med lite extra timmars arbete i åtanke har jag investerat i sådant som jag inte egentligen är i så stort behov av men som alltid är lika kul! :D Tre vintage klänningar och ett sött litet smyckesskrin..


               

Klänningarna ska jag visa en annan dag och jag kan säga att dom är riktigt fina! :)

Nu ligger dom och gossar i vasken. Jag måste alltid tvätta vintage kläder noggrant för hand innan jag använder dom. Det känns bäst då ;P


 

Klockan är efter 18 och det betyder att grabbarna är i behov av en promenad.. Vi hörs! :)



//

Av Jennifer Lindqvist - 12 september 2011 18:04


 

Jag kom hem från jobbet för ett tag sen. Nu är det mys i soffan tills Richard kommer hem :)


<3



//

Av Jennifer Lindqvist - 11 september 2011 15:19

Just nu myser jag i en gammal goding - den stickade tunikan :)


       

Ikväll ska vi nog se bio. Cowboys and Aliens :) När vi trailern på en bio reklam för ett tag sen skrattade vi högt. Den verkar väldigt dålig men har trots allt fått bra betyg. Så om jag inte är allt för trött ikväll ska vi fara och se den..



//

Av Jennifer Lindqvist - 11 september 2011 11:44

Igår var jag och Richard en sväng på stan. Jag köpte nytt välbehövligt smink, vilket är alltid lika kul!

Av en slump hamnar man såklart alltid i en sko butik no matter what. Jag har suktat på ett par Jeffrey Cambell Lita i flera månader men aldrig trott att man kan gå normalt i dom.

Sen så har dom bara funnits tillgängliga online när vi bodde i Sangis vilket har gjort mig en aning velig ang köp med tanke på storlekar och hur dom sitter osv.

Nu fanns dom i den där butiken och självklart testade jag dom. GUD! Jag hatar när nåt är så himla så där precis som det ska vara!

Ahh dom var snygga, jag blev över 165cm, dom var sköna, dom var lätta att gå i och slutligen billigare än i online butikerna!

Dom fick aldrig följa med hem tyvärr, men när jag får min riktiga lön på 1 månad ska jag definitivt köpa dom! ;)


 


Här har jag använt blixt vilket jag inte gör särskilt ofta. Men det är fint ibland :) Har på mig det nya sminket btw..



//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards