JenLin

Alla inlägg under september 2015

Av Jennifer Lindqvist - 29 september 2015 19:00

Kolla vad jag köpte mig förra veckan <3


     


Äntligen har jag blivit med Alexander Wang plånka igen. Min förra svarta Alexander Wang blev som sagt stulen för ca 1 år sedan på en club. Personen som stal den var inte så särskilt blyg då han/hon dramatiskt slet den ur min handväska och det flög läppglans och grejer överallt. Jag blev faktiskt jätteledsen :(


Denna gång fick det bli en klassisk grå med lite roliga lazer cutouts. Varför just denna? Jo för den var på 70% rea! Kunde inte släppa chansen!


//

Av Jennifer Lindqvist - 17 september 2015 12:56

   

Äntligen är dom mina! Förra månaden när jag var på lägenhetsjakt här i Oslo köpte jag mig dessa Levi´s 501 CT. Klassisk tvätt som kan matchas till allt egentligen. I juli köpte mig faktiskt ett annat par 501 CT fast i ljusare tvätt, med färdiga slitingar. Också supersnygga, dock liiite stora då dom är 1 tum större plus att dom har gått ur sig. Kommer nog inte vara nåt negativt med det. Blir lite mera chill jeans tror jag :) Supernöjd vilket fall som helst!


Nu ska jag käka innan det är dags att dra mot jobbet.. Hejsvejs!


//

Av Jennifer Lindqvist - 16 september 2015 11:46

   

Kolla in bakgrunden! Min nya hoodie från Ronda Rouseys välgörenhets kampanj i Augusti är grymt snygg.


Instagram moment.


Är sååå nöjd med min sleeve som Barsken gjorde klart dagen innan vi flyttade till Oslo. Det var på håret kan man säga. Att tatuera insidan av armen var inte lika farligt som jag trodde men stundtals så var man tvungen att bita ihop och tänka på nåt trevligt för att förvilla smärtan ;P Men sånt är livet för en som är taggad på gaddningar.


//

Av Jennifer Lindqvist - 13 september 2015 18:10

Under min arbetstid i Kalix fick jag nya habegär i dubbel bemärkelse. Men det var väl en aning förväntat då man jobbade i en smyckesbutik och fick ett intresse för smycken redan som tonåring. FARLIGT kort sagt!

Innan vi drog mot Oslo med flyttlasset unnade jag mig själv lite nytt från Efva Attling. Och det är tamefan mina nya favoriter bland mina smycken.


    "From here to eternity..."

 

Den breda ringen och en till smalare (tyvärr ingen bild på just nu) fick bli min avskedsgåva till mig själv, från mig själv :P Halsbandet är köpt lite tidigare under sommaren :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 13 september 2015 10:30

Ledig helg som spenderats i lugnets tecken. Bara vandrat runt i Oslo och kikat på allt man skulle kunna handla när pengar rullar in ;D Just nu håller vi lite hårdare i stålarna då jag inte får norsk lön förrän i slutet av oktober. Känns som evigheter just nu!


 


Annars har var stationerat oss ganska bra i lägenheten måst jag säga. Lite småfix kvar som får vänta tills ekonomin tillåter. Gick en hel del pengar i samband med inlfyttning nämligen - hyra+dep+tvättmaskin+garderober :O

Jobbet rullar på det med.. Det är en massa nytt att lära sig såhär i början då det är 3 år sedan sist jag jobbade i matbutik. Summera det hela så rullar livet på relativt bra iaf :)


Nu blir det kaffe sörpel fram till lunchtid i morgonrock och sen kanske man bestämmer sig för att göra nånting. Eller ingenting.


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards