JenLin

Alla inlägg under juli 2015

Av Jennifer Lindqvist - 13 juli 2015 20:30

   

Jag tog steget och skaffa mig gadd på överarmen här förra veckan. Låg sömnlös natten innan då detta skulle bli mitt största projekt hittills. Man ska alltid har respekt för tatueringar enligt mig. Alla mina andra ca 14 tatueringar har jag byggt en och en, sakta men säkert. Så denna slår pris i alla kategorier.

Halva är gjord och jag kan knappt vänta till nästa sittning! Är så nöjd - kan inte riktigt beskriva känslan som infinner sig just nu ;D


Wihoo!


//

Av Jennifer Lindqvist - 7 juli 2015 17:05

I helgen var man på G. Klackarna i taket och humöret på topp :) Allt kändes så himla bra och solen sken med sin närvaro.

Kunde inte bli så mycket bättre när man avrundade söndagen med att bevittna lite tokigheter på vatten. LÖÖV some adrenaline! Mera såna här helger, ja tack!


         

Braaaaaaaaaap var väl ordet ;D HÖHÖ!


                                 

Captain Morgan inspo. Jarå ;)


             

Härligt söndags häng kan man väl säga!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards