JenLin

Alla inlägg under december 2013

Av Jennifer Lindqvist - 30 december 2013 11:43

   


Idag känns det lättare. Idag kommer jag få saker gjort. Och det behövs. Nyårsafton är ju trots allt imorgon och jag har inte förberett någonting.

Tänkte checka av en låååång lista med massa trevliga saker och en massa nödvändiga/jobbiga måsten. Kan hända att jag återkommer senare idag för en update hur det har gått? :)


Kram på er kära vänner <3


//

Av Jennifer Lindqvist - 29 december 2013 18:06

Ikväll är det sorgens tecken.


       


Farmor kommer alltid vara den bästa farmorn någonsin. Med rosor och tända ljus känns sorgen inte lättare utan mer närvarande. Och det hjälper mig. Vila i frid älskade farmor <3


//

Av Jennifer Lindqvist - 28 december 2013 21:48


Efter detta ögonblick kommer jag aldrig vara stygg. Ge mig samvetet och en trisslott så är dom mina redan igår.


//


Av Jennifer Lindqvist - 28 december 2013 20:16

Här ska ni få en liten titt på en del av klapparna man fick med sig hem från Sangis <3


             


Sen så har ju köpt en hel del julklappar åt mig själv också ;)


Bl a..


   


Kjolen köpte jag idag och den är såå fin ska ni veta. Det kan hända den får bli en del av nyårs outfiten och redan nu känns det som att det kommer bli ett viktigt nyckelplagg i min garderob :)


Nu ska jag mysa ner mig i soffan och bläddra i några tidningar och lyssna på musik. Hoppas ni får en lika mysig kväll som jag ;D


Btw.. Min rygg går mot det bättre för er som hört mig gnälla hur dåligt det är ;P


//

Av Jennifer Lindqvist - 19 december 2013 06:36

   


Kan man vara sötare?


--


Idag har jag mycket på schemat. Därför väljer jag att kliva upp tidigare trots att jag börjar jobbet först halv fyra. Tänkte hinna träna och handla julklappar nämligen.

Innan jag drar iväg ska jag faktiskt skriva en lista på vad som är tänkt inhandlas, så jag inte virrar runt då tiden är ganska knapp.

Sen så kommer jag ju hem till Sangis imorgon :) Gud så jag längtar! <3


//

Av Jennifer Lindqvist - 15 december 2013 13:02

Till er som gillar och leka med nagellack vill jag tipsa om ett riktigt bra base-top caot lack.


   


Testade det idag och det är helt suveränt! För er som inte vill lägga så mycket pengar på vanliga lack, kan gärna lägga en extra peng på ett bas eller topp lack då det gör sån himla stor skillnad. Mitt slitna dagarna innan lack piffas till på ett kick och kommer hållas snyggt under en längre tid. Att flaskan ser lyxig ut gör att lilla flickan i mig tindrar av glädje ;)


//

Av Jennifer Lindqvist - 15 december 2013 10:58

Igår var det lilla julafton för min bättre hälft.


 


Då jag fick mina Bose lurar kunde jag såklart inte hålla mig från att skämma bort honom. Det finns ju så mycket fint ute i butikerna!

I år blev det tre par tröjor, ett par byxor, en mössa, en fjällräven väska och slutligen en klocka. Det sistnämnda var helt impuls och sprängde budgeten. Var liksom tvungen och köpa mig kvitt skuldkänslorna över att vi inte ska fira jul tillsammans. Nu känns det bättre ;) Hehe..


Annars så sitter jag i morrisen och dricker kaffe. Känner mig fortfarande halv krasslig och snorig men ska tvinga mig iväg till jobbet för första söndagsjobbet ever på IKEA. Det ligger mycket pengar i dessa små timmar så det är inget att fundera uti..


Vad gör ni idag? :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 13 december 2013 15:15

Förra vecka fick jag den ultimata julklappen ever av min bättre hälft.


   


Julklappen kom tidigt i år igen, vilket passade mig utmärkt då jag kört slut på mitt 3:e par hörlurar detta år. Bose lurarna har en imponerande sound cancelling funktion som gör ljudet klarare och stänger ute allt ljud runt omkring en. När jag testade dom under ett intervallpass på löpbandet hörde jag inte ens mitt eget steg på löpbandet! Härlig känsla :)


<3


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards