JenLin

Alla inlägg under februari 2010

Av Jennifer Lindqvist - 19 februari 2010 23:15

Kylan har kommit tillbaka och är här för att stanna känns det som. Jag vill att våren ska vara här, helst igår.

Igår.. Då var det kaos här hemma medan jag var på jobbet. Bilen stannade, fortfarande död, Pheonix spydde och vattenledningen frös.. Ja, tur att jag slapp vara hemma i kaoset :P

Richard fick ta hand om allt och det fixade sig till slut.

Förutom bilen. Ännu döööd!

Räkningen som kommer när bilen är lagad vill jag inte få på posten :(


Men vet ni ;) Idag har jag gjort något som fått mig på en aning bättre humör :)

Har köpt 2 par nya solglasögon. Så nu har samlingen ökat till ca 22 stycken ;)

I love every single one of them :D




Imorgon är det hemmamatch mot Argentum. Kom och titta ;)


Ha en fortsatt trevlig kväll :)

 


//

Av Jennifer Lindqvist - 17 februari 2010 13:05

Just nu är det enda jag kan tänka på är våren. Den närmar sig sakta men säkert. Kanske alldeles för sakta..


De senaste veckorna har varit crazy! En hel del träningar, matcher är igång igen, födelsedagskalas, revy, jobb, träning :P Jag har inte haft tid till något annat än detta känns det som.

Snart har mina vänner glömt vem jag är :D


Idag har vi träningsmatch mot finskorna igen. Och när jag säger igen så har vi ju såklart spelat mot dom tidigare men inte hunnit uppdatera angående det :)

Då slutade det med 4-4.. Men denna gång ska vi minsann vinna! :)


Vad ska man hitta på innan träningsmatchen (som är senare idag/ikväll)? Kanske gå ut i det sköna vädret :) Solen tittar fram allt oftare nu. Vilket förklarar mina vårkänslor :)


Till helgen är det ett måste att komma och se hemmamatchen mot Argentum. Lördag kl 13.00 drar vi igång och då vill vi ha ert stöd! Kom och hejja på oss! :)


Nu ska jag leka med hundarna och sen kanske planera vad man ska äta till middag.


Hörs och syns här nån dag ;)



//

Av Jennifer Lindqvist - 4 februari 2010 20:18

Nu har man stora planer på G! ;)

Det blir mest troligt party party på lördag. Jag jobbar hela helgen men jag tror att jag ska kunna klämma in lite nöjen trots allt.

De senaste veckorna har vi haft match uppehåll och snart drar det igång igen och då är det nyktert som gäller. Så den här helgen får nog helt enkelt fungera för ståhej :)


Igår var vi och grattade Sara21 års dagen och imorgon är det dags att gratta Adéle22 års dagen :)

Sen så är min födelsedag nästa vecka (samt alla andra bybor som fyller år på samma dag ;P) Man fyller allt mer och mer. Det är bara att inse i tid :P



  

Min lilla ängel Baileys ;)


När jag var på jobbet här en dag hade Richard och vovvsingarna väldigt roligt i snön!

  

Battle :)


  

Full fart framåt ;)


  

Pheonix :)


  

Baileys på språng :)


Nu blir det tv tittande och kanske nåt SATC avsnitt :)


Go´kväll!




//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards