JenLin

Alla inlägg under september 2013

Av Jennifer Lindqvist - 29 september 2013 15:21

 


För ca två veckor sen köpte jag mig ytterligare ett par Nike tights. OMG. Dom är såå sköna och stramar åt lår och röv alldeles lagomt. Senaste tiden har jag fått en helt annan syn på löpningen. Nu försöker jag bättra på tekniken, testa vad som passar mig bäst när det kommer till utrustning och fokuserar på andningen. Jag lovar.. Att springa med bra grejer är en fjärdel av grejen och tights är favorit outfiten när jag drar iväg.

Jag ska faktiskt unna mig ett par till löparskor också. Mina Asics har nämligen hunnit få sig några mil på nacken och behöver snart avlastning ;P


Annars då.. Sitter för tillfället i morgonrock och varvar ner. Kom in från en uppfriskande löprunda för ett tag sen. Behöver alltid en 15-30 min nedvarvning innan jag kliver i duschen för annars eftersvettas jag som en gris.

Senare vet jag inte riktigt vad som skall hittas på. Det är ju söndag så vi tar dagen som den kommer helt enkelt.


Vad ska ni hitta på?


//

Av Jennifer Lindqvist - 27 september 2013 10:34

 


Då var det fredag min vänner och jag sitter med en kopp kaffe och laddar inför näst sista jobbpasset denna vecka. Sitter och funderar om jag ska packa väskan med träningskläder och avsluta fredagkvällen på gymmet. Det var trots allt nästan en vecka sen sist jag var där :)


Annars så skiner solen och humöret är mer eller mindre på topp :) En bra start på helgen känner jag!


//


//

Av Jennifer Lindqvist - 26 september 2013 13:07

Såhär ser det ofta ut hemma hos oss när jag laddar upp för jobb..


 


Datahäng med en kopp te/kaffe. Hinner nog också plöja igenom en hel del andras bloggar. Om jag har motivationen, som idag, så tar jag mig en uppfriskande löprunda. Jepp.


Snart ska jag sminka mig och sen traskar jag mot bussen och mot jobbet. Sen är jag inte hemma förrän efter tolv. Puh!

Hej så länge! :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 25 september 2013 23:07

   


Då kom man precis hem från jobbet. Nu blir det att varva ner framför tvn med en tekopp, så är man nog redo för en ny arbetsdag imorgon :)


Go´natt :)


//

U

Av Jennifer Lindqvist - 24 september 2013 15:54

 

Höst färger och kashmir. Mys!


Nu stan för middag på restaurang. Måste fira mina goda nyheter att jag fått uppgraderad tjänst på jobbet :) Congrats till mig ;D


//

Av Jennifer Lindqvist - 24 september 2013 11:47

     


Härom kvällen så bläddra jag i ett x antal modemagasin och föll pladask för den bruna, guldiga pussmunnen som ska vara så "inne" just nu. Väldigt a la 90-tal och jag kan knappt vänta till jag ska använda det. Färgen passar perfekt till mina blå ögon och höstplaggen jag köpt. Me like!


Idag är jag btw ledig. Tror det blir en vilodag från träningen och hittar på nåt mysigt med grabbsen 3 istället. Vad gör ni idag? :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 23 september 2013 09:50

 

Mycket svart vita bilder sista tiden, i know..

 


Sista tiden har jag mestadels jobbat och tränat. Inte så mycket nytt, och då skippar jag uppdateringarna på bloggen så ni inte ska bli uttråkade ;P

Nåt spännande som hänt är allt fint jag köpt sista tiden! Gah! Jag älskar höstmodet och får aldrig nog! Jag ska visa er senare vad jag pratar om. Ovan bär jag min nya ull-tröja från Samsöe&Samsöe, i grått såklart ;)


//

Av Jennifer Lindqvist - 18 september 2013 13:16

   

Då var träningen för dagen avklarad. Idag blev det fokus på mage, ben och rumpa. Kroppen var inte i fas efter magsjukan i helgen. Det kändes verkligen i varenda muskel och mjölksyran kröp nära inpå allt för tidigt in på passet.


 


Nu ska jag ta det lugnt, bläddra i tidningar och söka inspo till middan. Är sugen på nåt nytt som jag inte lagat tidigare :)


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards