JenLin

Alla inlägg under december 2012

Av Jennifer Lindqvist - 29 december 2012 23:53

Morgondagens väderprognos och transporten av Pheonix gör mig orolig och nojjig. Väskan är iaf färdigpackad och i vanlig ordning så fattas det alltid nånting (som man märker när det är för sent).

Bara vi får göra bort denna flygresa och starta nyårsfirandet, då blir jag mig själv igen..


 


Go´natt på er!


//


Av Jennifer Lindqvist - 28 december 2012 17:44

Hel bild på hur jag såg ut tidigare idag.


       


Just nu sitter jag och dricker kaffe och har precis duschat. Ska göra mig redo för att dricka lite öl och vin ;) Sista festen i Oslo för detta år då!


//

Av Jennifer Lindqvist - 28 december 2012 14:37

Idag kör jag på randigt och den röda sööta hatten jag köpte för ungefär ett år sedan :)


   


Idag är det fredag och humöret är på topp! Nu är det inte långt borta tills man flyger hem till byn. Längtar! En fest skall väl försöka fixas, om folket väljer att komma ;D


 


Sminket tog 3 minuter av min tid idag. Jag orkade inte bry mig helt enkelt, så därför det lite trötta uttrycket in my face. På en liten stund ska jag in mot stan och handla en ny resbur till Pheonix och lite annat smått och gott.


Vad gör ni idag?


//

Av Jennifer Lindqvist - 27 december 2012 18:35

Idag har det varit shopping för hela slanten. Jag ska inviga dom nya träningskläderna så fort jag druckit upp kaffet. Vad gör ni en dag som denna?


Nu när nyåret är nära och tillbakablickar sker oftare, så bjuder jag på några bilder som jag tog förra året..


       


//

Av Jennifer Lindqvist - 26 december 2012 19:49

   


Ett par av de tre nya öronhängena som jag köpte innan jag åkte till värmen. H&M lyckas med det mesta måste jag säga! Imorgon ska jag in till H&M och dom andra butikerna och shooooppa! ;)

Nya träningskläder är nåt jag måste köpa, eftersom tvättmaskinen behöver få en lugn stund. Just nu har jag två par träningstights, en sportbh och ett linne.

Inte så mycket när man tränar minst varannan dag. Och i vanlig ordning kommer jag med säkerhet hitta en massa annat fint, men jag ska vara duktig och inte flukta plånkan allt för mycket! Vi har ju faktiskt börjat spara för att flytta hem, nån gång i framtiden ;)


//

Av Jennifer Lindqvist - 25 december 2012 19:18

Ikväll blir det biomys för hela slanten. Har varit en aning ointresserad av The Hobbit, men nu ska vi se den i 3D, i brist på annat att hitta på ;P


   


Hoppas ni får en underbar avslutning på denna juldag! :)


<3


//

Av Jennifer Lindqvist - 25 december 2012 10:36

Dagen innan julafton var jag in på H&M och skulle köpa mig en toning till håret, då jag såg denna petrol blåa hår boll..


       


Jag blev såld direkt och kan knappt hålla mig ifrån att höra kommentarerna när jag använder den ;) Jag ser det som ett plagg som man antingen älskar eller hatar!


Annars så sitter jag för tillfället i pyjamasen och sipprar i mig kaffe. En kopp till sen ska jag marschera till gymmet. Just nu saknar jag den svenska mellandagsrean kan jag säga. Här öppnar butikerna igen först på torsdag! Och vad ska man underhålla sig med tills dess då? Jo.. Gymmet sen är fantasin slut ;P


//

Av Jennifer Lindqvist - 24 december 2012 16:14

Det blev visst middag hemma hos oss istället. Inget fel med det. Då slipper vi gå ut i vinterkylan och sen får grabbarna vara med också :)


             


Just nu strömmar det julmusik från högtalaren på iPigen :) Mys!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards