JenLin

Alla inlägg under februari 2016

Av Jennifer Lindqvist - 22 februari 2016 17:42

                      Söndagens tripp upp till Holmenkollen var ett bra avslut på en hektisk vecka.


I tisdags blev jag förflyttad till en annan butik och arbetar nu under ass. butikschef som back in the days - år 2011. Butiken är långt ifrån lik Alex butik så man måste tänka om en hel del, som resulterat i en trött kropp och framför allt skalle.

Så bästa medecinen är helt enkelt att vila och sova. Oj som jag sovit i helgen. Knockat kudden innan kl 23 fre-lör-sön (för er som känner mig känner säkert till mitt ugglande framför tvn sent på kvällarna och in på småtimmarna), och klivit upp ca 7-8 :D Passar bra då arbetsveckorna är som regel tidiga (sminket läggs kl 04.30).

Gårdagen fick en trevlig vändning på morgonkvisten när Richard överraskat och köpt kamera objektivet jag dreglat efter en stund. Den karln alltså <3

Ovan ser ni bilderna frå dagsturen till Holmenkollen med det nya råååååa objektivet. Supernöjd!


//

Av Jennifer Lindqvist - 18 februari 2016 17:59

 

I snart 4 månader har jag varit ägare till min kära svarta Mini Rockie duffel bag från Alexander Wang. Snabbt blev den min mest uppskattade accesoar. Detta lyckade köp skapade ett stort ha-begär och i dagsläget skulle jag gärna klä mig i Wang från topp till tå. Om jag vinner pengar skulle jag kunna tänka mig två till Mini Rockies - en till svart klassiker med lite punkrock känsla och en babyblå - heeelt perfekt! Och sen en oversized bomberjacka och ett par kilklacklar. MUMS. Drömma kan man ju! :D


//

Av Jennifer Lindqvist - 14 februari 2016 09:29

     

Mina Roobin´s i svart har använts såpass mycket att sulan har lossnat litegrann. Dom beigea är inte lika nötta. Hursomhelst. Dom behövde avlastning så ett par vita FILA DISRUPTOR sneakers blev den perfekta födelsedagspresenten ;) Dessa skönheter kommer bli mina nya favoriter. Grymt sköna att gå vilket är viktigt för mig :D


//

Av Jennifer Lindqvist - 9 februari 2016 19:28

Perfektion.


       

Dessa två alltså <3 Bortsett från skadehistoriken hos försäkringsbolaget är dom helt flawless.


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards