JenLin

Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Det är sjukt

Av Jennifer Lindqvist - 27 september 2010 19:51

Ja. Nu är det ju så att min förkylning vill inte släppa sitt järngrepp om mig =/ Idag har jag varit sjuk i 10 dagar!!

Det är sjukt eftersom jag annars aldrig är just sjuk. Och när jag väl är det så blir det max 3 dagar av krämpor.

Detta tar priset. Jag har haft allt som finns inom förkylning.


Så det är därför jag inte hört av mig på ett tag. För jag lovar alla läsare att den enda tanken jag haft senaste veckan är vad jag ska köpa nästa gång jag är på apoteket. Och vem f*n vill läsa om hostmedicin!


Men nu hoppas jag på att mitt tillfrisknande är nära för nu har jag fått nog.


Idag har jag trots hostan varit i Luleå med Richard och hans farmor. Hon skulle till Synderby Sjukhus så det var lika bra att hänga med. Hittade lite stickade gosaker från Indiska sen ett par nya vinterskor.

Och såklart mina efterlängtade glasögon. Jag har varit på jakt efter ett par nya ett bra tag nu eftersom dom gamla känns "ute".

Så nu väntar jag spänt på att dom ska bli färdiga, 10 dagar tar det för att vara exakt.


---



      

Lite försenade bilder från semestern, det bjuder jag på :)

 

      


      

Bilden till höger visar våran beslutsångest när det gällde val av utflykt.

 

      

Båttur med C:pt Marko blev det.

 

  

 

      

En hel del fest också.

 

Dessa bilder är långt ifrån alla. Vi tog hela 400 bilder så resten visar jag vid ett annat tillfälle.


Nu ska jag se Idol. Ni som är sjuklingar, krya på er, resten avundas jag!



//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Lindqvist - 13 maj 2017 09:02

Här kommer en liten bild samling från denna "höstiga" maj.     Tid för pioner. Love it!         Tog oss en liten söndagspromenad ner till ett av våra favoritställen - Sörengkaia <3           Cykeltrip ner till Aker Bry...

Av Jennifer Lindqvist - 29 april 2017 09:35

  När jag klev upp imorse var det en sån där stund då jag stannade upp. Ljuset var ett sådant som måste förevigas. Då jag alltid stiger upp före solen när jag drar till jobbet, får jag sällan se det fina ljuset från soluppgången. Löööve it!   ...

Av Jennifer Lindqvist - 25 april 2017 19:50

Dagens modus. Noll knop.   Har suttit hemma de sista dagarna och gjort praktiskt taget nada. Därav har det varit mysbralla och skogshuggar skjorta (som jag idag bytte ut mot en nyare myströja från Zara) för hela slanten. Men idag drog jag på mi...

Av Jennifer Lindqvist - 19 april 2017 18:00

            Just nu har jag lite dille på rött. Därav moodboarden. Förra veckan köpte jag min första - hör å häpna - röda jeans jacka :D Kriminellt cool kan jag säga. Den är från FWSS, ett designermärke från Oslo som blivit en stark favorit...

Av Jennifer Lindqvist - 17 april 2017 09:46

Då var det dags att visa den sista dagen vi spenderade i Rom. Den här dagen var vi fruktansvärt trötta - främst fysiskt, då vi promenerat väldigt många timmar hela helgen. Men vädret var på topp, vi åt tre mål mat på stan och drack en massa goda drin...

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards