JenLin

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Jennifer Lindqvist - 4 maj 2010 23:59

Tredje natten utan värmen från Richard. Tur att jag har mina små hjältar som få mig att bli på bra humör :)


    

Pheonix och Baileys :)


    

Småstjärnorna!


Men nog har man varit duktig de senaste dagarna. Städat, diskat, tvättat, promenerat, jobbat och sprungit :)

Det känns som att all tur har vänt åt det positiva hållet, så nu vill man göra nyttigheter varje dag.

Igår var jag nära att börja städa garaget men ångrade mig efter en stund (eftersom det är ett vääldigt stort projekt som tar lite mer än nån timma). 


  


Jag tror att jag börjar morgondagen med en löprunda. Då är energin på topp hela dagen lång :)


  

- Vill du ha en dippsås? ;) ;) ;)


Efter motion är det dags för ansvar. Jobbet såklart :) Och efter jobbet är det middagsdags och ganska snart efter det är de dags för Zumba. Har sett fram emot det jätte länge nu men har aldrig haft tid. Men nu jäklar ska det shake´ass ;)


Vilken morgon dag!

 


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards