JenLin

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Jennifer Lindqvist - 27 november 2011 18:25

Då du möter en man som diskuterar med sig själv är det såklart att den första tanken är att personen är en aning speciell. Klädseln gjorde det inte bättre eftersom han såg ut som en rund och go gammal cowboy, tagen ur en western film från 80-talet.

Detta hände mig idag. Jag mötte han, tittade lite konstigt och tänkte inte mer på det. Men sen när han kommer närmare så ser jag ju att karln har en papegoja på axeln som han diskuterar med. HAHA!

Detta är ett bevis på att man bor i en storstad. Man får se en hel del lustiga typer på ett och samma ställe :D

Nu när jag sitter och tänker på lustiga grejer så inser jag hur immun eller van man blir vid det. En helt ny vardag helt enkelt :P


Nog om tankar och funderingar kring lustigt.

Vi var som sagt på marknaden idag. Det var julbelysning och människor överallt och en man spelade julsånger på sin violin. Det är julkänsla! Tätt intill marknaden fanns det en liten skridsko bana vilket kändes väldigt amerikanskt. Dit ska vi fara någon dag på date tror jag ;)

Nu sitter jag och dricker kaffe ur min fina ros mugg och skall på en strax bläddra igenom mina tidningar jag köpte med mig på vägen hem..


Vad gör ni ikväll?


     

Av Jennifer Lindqvist - 27 november 2011 15:02

Kvällen igår var riktigt kul! Nåt alldels extra och restaurangen vi åt på var riktigt mysig. MEN, det här med maten är alltid diskutabelt. BLÄ! Riktigt dåligt, sa mina smaklökar! :P


Nu ska jag och Richar ner på stan och bara vandra omkring med en kopp kaffe i handen, skulle jag tro. Det är julmarknad nere i city så det måste vi kika in igen ;)


   


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards