JenLin

Alla inlägg under februari 2012

Av Jennifer Lindqvist - 11 februari 2012 20:59

Nu blev det ett glas vitt. Sitter och lyssnar på en massa blandad musik. Och då menar jag riktigt blandat! Tiden då man var en förvirrad tonåring väcks till liv med hjälp av Evanescence, party-tjejen skakar rumpan till Dj Dean och Lana Del Ray gör att dagens jag får tid att fundera på vad som är viktigt.. Ja, så är det.. To be continued.


 


//

Av Jennifer Lindqvist - 11 februari 2012 19:37

Jag dricker öl och speglar mig i mina skor! Ledigheten och den kommande födelsedagen måste ju firas på ett eller annat sätt :D


       


//

Av Jennifer Lindqvist - 5 februari 2012 18:26

Kolla på den bara! Sötare lampa får man nog inte tag på! Den är vintage och får extra pluspoäng för den oanvända lampskärmen :) TÖÖÖÖÖTIS!


     


På sista bilden kan ni se hörnet som verkligen behöver en lampa! Jakten fortsätter :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 5 februari 2012 16:20

Aj aj aj.. Jag har ont överallt efter gym passet med personliga tränarn i fredags. Jag kan inte ens förklara den hemska värken som rusar genom VARENDA muskel! AJ!


       


Igår var vi till Ikea en sväng och handlade lite smått och gott till hemmet :) Allt tar form mer och mer. Nästa på inhandlings listan är en hörnlampa. Det skulle vara riktigt perfekt om den var vintage också!


Nu ska jag lägga mig i soffan och ojja mig lite mera..


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards