JenLin

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Jennifer Lindqvist - 22 april 2012 18:55

Härliga söndagar. Jag älskar er! Och ni kommer tillbaka varenda vecka vilket är ju fantastiskt! Idag har jag sovit väldigt länge och bara tagit det lugnt. Det enda jag planerade var en liten shoppingtur som blev lite större än man alltid tror ;) Och denna gång fick kameran hänga med eftersom jag har införskaffat mig i en stor och rymlig väska som den får plats i :)


                           


Det blev en hel del go saker :) Ljuset med doft av lime och lavender doftar underbart! Jag måste köpa fler av den sorten..


 


Dessa sköningar köpte jag nån vecka innan påsk och dom är redan ett par favoriter!


Nu blir det film, om Richard får fixat ljudet till tvn. Det är nåt som krånglar när vi ska se via datorn. Elektronik, ojoj :P


//

Av Jennifer Lindqvist - 22 april 2012 14:26

Sitter och dricker en kopp kaffe samtidigt som en konversation från Sverige äger rum i bakgrunden :) Det sägs inte så mycket mer än att vi är stolta över min bror och hans prestation igår. Tummen upp för dig grabben!


   


Om man tittar noga på laptopen så ser man namnet på drömsoffan vi är ute efter. Men om den ska bli våran måste vi vänta ca 2 månader. Och frågan är ju, är det värt väntan?


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards