JenLin

Alla inlägg under november 2013

Av Jennifer Lindqvist - 9 november 2013 21:27

   


Just nu plöjer jag igenom Lady Gagas nya album och funderar på om man skulle hälla upp ett glas vin eller inte..


Vad gör ni ikväll?


//

Av Jennifer Lindqvist - 4 november 2013 21:26

 


Måndag och arbetsveckan är igång igen. Denna vecka kommer innebära mer struktur än de flesta andra veckor då jag jobbar 8-16 måndag till fredag. Och hör å häpna, två lediga lördagar på raken! :D LÖÖÖÖVE! Måste ju planera in nåt kul och fira lite extra då detta inte händer så ofta :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 3 november 2013 18:58

 


Väskan med stort V. Ju mer jag ser på den, ju mer tycker jag om den.


Annars har detta varit en mycket trevlig söndag. Fick mig en skön sovmorgon som gav energin till städning och en lite längre promenad med grabbsen. Det slutar inte där.

Efter det hoppa jag på cykeln och for mot gymmet. Sååå skönt att kötta efter 2 vilodagar! Nu sitter jag här i soffan med mätt mage och siktet inställd på soffan med tvn som underhållning. Tummen upp :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 3 november 2013 10:48

   


Är inne i en bubbla just nu. Och bubblan kretsar kring hudvårdsprodukter. Är helt såld när jag märker av positiva resultat. Tidigare bloggade jag om en ansiktsmask från Chanel som är helt underbar då morron facet behöver en extra push till vakenhet.

Nu har jag köpt mig ett serum med olja som skall användas under natten. Bara under natten. Den ska reparera huden och släta uta fina linjer samt motverka torr hud. När jag köpte serumet var jag lite orolig då den innehöll olja. Har aldrig använt nåt med olja och har hört massa dålig kritik. 

Men nu har jag testat själv i 2 veckor och den är klockers! Under den här säsongen, höst/regn/rusk/vinter, brukar jag bli torr på vissa fläckar och finnig på andra pga överdosering av krämer. Nu slipper jag det. En 10 poängare helt enkelt!


Och sen till klockan. Rosé. Dör. DKNY. Love. Den är stilren och klassisk och kommer stanna hos mig så länge den orkar. Kontigt nog passade den perfekt i kombo med min förlovningsring som är i vanligt guld. En 10 poöngare helt enkelt :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 2 november 2013 13:20

Eftersom jag inte har så mycket tid till att förbereda mina blogginlägg, har det blivit mååååånga selfies bilder i spegeln. Det får gå för stunden.


   


Vill ju bara visa allt nytt jag köpt sista tiden, så då får det bli en till sån här selfie igen. Faktiskt så är allt jag har på mig nytt för denna månad ;) Oooops ;)


Men jag ska bli bättre på att lägga ner tid på mina bilder för jag gillar ju att knepa och knopa med sånt. En ny kamera skulle värma mitt hjärta också. Det blir en tanke för framtiden.


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards