JenLin

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Jennifer Lindqvist - 25 februari 2013 13:48

Då packar jag väskan och beger mig mot gymmet. Hör och häpna - jag blir mött av min förlovande som kommer direkt från jobbet! Då det var alla hjärtans dag, så var det ju självklart ett speciellt erbjudande på träningscentret. Gratis träning i en vecka till någon du tycker om. Så nu ska vi och träna för andra gången och jag är väldigt glad över det. 


   


Sen blir det jobba för hela slanten ikväll..


En bra start på måndagen kan jag tycka!


//


Av Jennifer Lindqvist - 25 februari 2013 12:47

Jag startar veckan med ett ryck och äter en ordentlig frukost/lunch.


   


I skålen har jag blandat kesella och keso med kanel. Sen skivar jag ner en halv banan och häller i ca 2 msk frysta blåbär. Ibland sätter jag i honung och jordnötssmör för en mera snacksig smak, men det gjorde jag inte idag. Jag avslutar med MINST en näve mandlar. Rör ihop allt och toppa med lite mera kanel. Yum!


Smoothien är superenkel. Ta den andra halvan av bananen och mixa med några isbitar och ca 1 dl vatten. Snör i några blad färsk spenat, i mitt fall två nävar, och pressa i lite mindre än en halv citron. Klart. Det är också yum!


Idag är det träning och jobb som står på schemat.. Solen tittar fram mer och mer förresten. Kan det vara ett tecken på att våren är här? ;D


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards