JenLin

Alla inlägg den 13 september 2013

Av Jennifer Lindqvist - 13 september 2013 19:18

       


Vi har kommit hem från stan för några timmar sedan. Under den tiden har vi stått i här i hemmet. Dammsugit, skurat, borstat vovvar, snittat blommor, lagat mat och ätit mat. Nu väntar kaffe koppen och en dusch.


And btw..


   


Sa jag att jag blivit ett fan av grått? Oh ja. Var liksom tvungen att gå utanför inköpslistan så att denna going skulle få följa med hem. Det blir så ibland ;)


//

Av Jennifer Lindqvist - 13 september 2013 12:18

Dagens look har jag komponerat ihop såhär..


 


Den berömda favvo polon jag bloggade om tidigare ska ge nytt liv till en vintage mocka kjol från Canada som jag köpte i söndags :) Öronhängena är från Thomas Sabo och köptes hemma i Sverige under semestern. Till det här ska jag ha mina 90-tals buffalo skor.

När allt är på ska vi gå en runda på stan för lite shopping åt min bättre hälft. Själv ska jag mestadels titta (windowshop) och fokusera på ny rakhyvel och blommor :D


Vad ska ni hitta på idag?


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards