JenLin

Alla inlägg under februari 2014

Av Jennifer Lindqvist - 20 februari 2014 09:43

När jag var hemma på semestern hittade jag ÄNTLIGEN ett par nya löparskor. Och denna gång blev det inte vilka som helst, utan ett par värstingar från Asics. Dämpningen är så kontrollerad att det känns som man springer på moln.


   


En skvätt av rosa och jag är lite såld. Egentligen var jag på jakt efter en sko i svart bas men hittade ingen som passade - tills jag snubbla över dessa :) Total materiell lycka!


 


//

Av Jennifer Lindqvist - 18 februari 2014 09:41

Ja. Hej på er. Det var ett tag sen :) Jag ska inte förklara så mycket utan jag kör på en kickstart istället. Har nämligen en massa nytt material att blogga om för att neutralisera denna stackars bloggtorka.


 

Pheonix tjuvkikar när jag tar bilder. Från idag.


Bl a så har jag hunnit ha 1 vecka semester hemma i Sverige. Nu är man tillbaka i rutinerna och gillar läget trots allt. Positiviten kommer från framtidsplaner som sakta men säkert blir verklighet. Stora beslut och avgöranden väntar och pirret i magen är tillbaka, på exakt samma sätt som första gången jag kom hit till Oslo i Volvon.


Jag har blivit äldre och klokare också, autocorrect 26 år ;D Fick såå mycket fint och en resa som slår det mesta. Ja, jag sa ju det - det kommer en massa nytt material :)


 


För tillfället tassar jag runt i dessa sockersöta tofflor jag fick i födelsedagspresent förra veckan. Dom värmer mina kalla fötter och gör varje morgon till mysmorgon.

En kaffekopp till och ett sminkat face så är jag redo för jobbet. Återkommer ikväll om jag hinner. Drar nämligen och tränar direkt efter jobbet och är inte hemma förrän kring halv elva :)


Hej så länge!


//

Av Jennifer Lindqvist - 2 februari 2014 12:33

   


Just nu är jag lite bakis. Puh. Jag som tänkt träna idag.. Har haft tränings vila i flera dagar nu och det känns. Kroppen vill röra sig och göra nytta. I början av veckan återupplivade jag min kärlek till att hoppa hopprep. Superkul och väldigt bra träning! Nu blev jag riktigt taggad av tanken. Ska sätta mig och youtuba workouts för att fylla på inspirations förrådet.


--


Btw, ikväll ska vi se den mycket omtalade The Wolf of Wall Street. Det luktar succé!


//

Av Jennifer Lindqvist - 1 februari 2014 09:35

Mitt senaste köp.


   


Jag är svag för denna färg. Att jag klär i färgen kan ha en inverkan, såklart ;) Ögonskuggan är från YSL och nagellacket är från Dior. Hittills har jag bara testat nagellacket och med två lager är det enligt önskan.


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards