JenLin

Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Jennifer Lindqvist - 4 augusti 2014 11:39

Då var det dags för ett litet bildregn från Tomorrowland helgen. Som jag skrev tidigare går det tyvärr inte att förmedla den korrekta stämningen på bilder men ni kan ju tänka er vad vi upplevde ;)


   

Här posar vi första dagen vid ingången till hela området. Pirret i magen var ett faktum när man inte riktigt visste vad som faktiskt väntade :D


 

Jag fick skjuts på Richards och några andra party peeps axlar några gånger, närmare 5 ;P Då fick jag en blick över hela folkmassan. Det blev t.o.m så tokigt en gång att jag stod rätt upp i Richards händer, och han fick såklart hjälp av några andra killar. Jag filmar det hela så bevis kommer sen ;)


 

Steve Angello var grym och hade såklart mixat några Swedish House Mafia låtar. Mäktigt!


När Avicii spelade ökade trycket, såklart!


     

Påfyllning av öl. Mest hela tiden :D


           

På den här slänten kunde man se hela Mainstage. Här satt vi mest för återhämtning när fötterna ville dö. Det var inget fel med att sitta där men stämningen var som bäst nere i smeten framför scenen.


 

Utsikten :)


 

Viktigt att checka hur bilderna blev. Tydligen riktigt bra ;D Haha!


 

Känslan "skjut oss" fanns under en period på söndag morgon.


     


Men det blev ganska fort bra igen när vi började tänka på vad dagen hade att erbjuda och var vi faktiskt befann oss :)


Peace out and love.


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards