JenLin

Alla inlägg den 17 november 2014

Av Jennifer Lindqvist - 17 november 2014 09:30

 

Från arkivet september 2013.

 

Idag har det varit en relativt produktiv och trevlig måndag. Startade dagen med dom vanliga 2 koppar kaffe jag alltid unnar mig. Sen bar det iväg på jobbsök. Plockade med mig 6 cvn och bara knata runt.

Helst vill jag inte bli allt för personlig till ställena jag lämnar in cv till eftersom chansen till besvikelse är ganska stor, hittills. Jag har trots allt sökt över 100 jobb nu och allt sker på automatik :D Som jag lovat så har jag inte tappat modet. Snart släpper det känner jag.

Efter det drog jag till gymmet och körde mitt första Bodycombat pass. Fy bubblan vad kul! Kort förklarat så är det en gruppträning som innefattar en kombination av olika kampsporter, utövat i väldigt högt och intensivt tempo! Svetten spruta och jag blev lite generad vid ett tillfälle då jag insåg att jag skvätte ner tjejen framför mig när jag gjorde en uppe cut :D Mohahaha! Hon märkte inget dock :P


Anyway.. Just nu sitter jag i köket/vardagsrummet och beundrar solnedgången. När man bor på 42:a våningen och har utsikt över halva Sydney blir detta en självklar kvällsrutin. Man ser liksom allt! :) Kan inte riktigt klaga på livet just nu, trots mitt arbetslösa arsle ;P


Hur har ni det där hemma? :)


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards