JenLin

Alla inlägg den 3 december 2014

Av Jennifer Lindqvist - 3 december 2014 06:55

Sedan jag flyttade ner hit till Sydney har jag försökt kolla upp lokala bloggerskor för att hitta ny inspiration. Det blev jackpot på första söket och nu läser jag säkert 5-10 olika bloggar om dagen, som har basen i Australien.

En som jag kommer nämna nu är Margaret Zhang. En ung framgångsrik bloggerska från Sydney som har skrivförmågan att fånga dom flesta.


     

Källa: www.shinebythree.com/


Att hon är världens coolaste katt och tar otroligt fina bilder får mig att inspireras ända ut i tåspetsarna, samtidigt som jag äter bulla i sängen, med morrisen på (metafor, morrisen är hemma i Sverige) ;P Men ni förstår grejen va?


--


Hursom.. Har inte börjat jobba ännu för er som undrar. Jag håller tummarna att jag får starta på fredag annars blir det nästa vecka.

Nu ska fortsätta söka inspiration. Jul och nyår närmar sig med stormsteg och outfit måste vara klar i god tid innan. Orkar inte stressa runt med miljoner andra tok veckan innan firandet drar igång.


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards