JenLin

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Jennifer Lindqvist - 10 mars 2014 13:01

Då har man städat lägenheten. Den känslan.


Nu ska jag packa väskan för en tur mot gymmet. Är super taggad då jag vilat 3 dagar + att min kära sambo följer med denna gång. Det är såå mycket roligare att träna när man har sällskap!


   


Att träna ensam kan förändras om man är smart och utnyttjar grupptränings passen som ingår i gymavgiften. Men nä, dum som man är går man allt för sällan! Det ska bli förändring på den fronten. Tävlingsmänniska som jag är behöver jag utmaningar med jämna mellanrum, annars tröttnar jag.


//

Av Jennifer Lindqvist - 10 mars 2014 10:40

I lördags blev det en Sverige trip med bil för lite shopping. Tanken var att fokusen skulle bli på mat, men när det är så billigt blir det automatiskt lite extra ;)


Bl a har jag äntligen fyllt på proteinpulver förrådet..


 


Extra stor också! Nu klarar man sig länge plus att den här med vaniljsmak kan jag använda i bakning och när jag gör desserter (mellanmål). MUMS!


Idag är jag ledig och har tänkt ägna dagen till städning, rensning och träning. Igår knopa jag ihop två sälj annonser men har inga napp ännu :( Jag har så mycket klädesplagg som jag inte använder/använt så ofta som inte kan skänkas bort. Dom är värd mer än så ;P Jobbigt sånt här..


Jaja.. Vad gör ni denna måndag? :)


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards