JenLin

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Jennifer Lindqvist - 22 juni 2014 19:31

   


Ja. Tiden går som sagt. Nu plöjer man sista söndagen här i Oslo. För nästa söndag är vi förhoppningsvis tillbaka i Norrland eller iaf på väg.

Fastän det är såpass nära nu känns det ändå overkligt. Oslo har ju varit mitt hem sen tre år tillbaka vilket skapar lite mixed feelings. Men jag är redo. Redo för nya äventyr!


   


Annars har denna söndag varit perfekt. Vaknade av mig själv kring 10. Drack två koppar kaffe, chillade framför tvn, rastade hundarna, drog till gymmet, basta rejält efterråt och avslutade det hela med en kall dusch. Ah! Sen hem igen, invänta kurrande mage - middag och sen lite mera tv tittande med tidnings bläddrande i pauserna.


Justde. Rensade och gjorde klar källaren också! Känns riktigt bra.


Vad har ni gjort idag?


//

Av Jennifer Lindqvist - 22 juni 2014 11:34

Ni som följer mig här på bloggen kan ha fått med er att jag älskar mina löprundor. Och när jag väl drar iväg, i det här fallet i solsken, så måste man ha solglasögon. Och ja, jag har närmare 40 stk eller mer men inga sportiga modeller som sitter på plats.

Så nu har jag jagat och googlat en stund och hittade dessa snyggingar..


Oakley Radarlock Pitch.

 

Jag har testat dom i butik också och dom satt som en smäck. OMG moment. Det som håller mig tillbaka är det omänskliga priset. Men jag hittade dom online för säkert en 700 kr billigare peng, så det kan hända att jag klickar hem dom när jag kommit hem till Sverige ;) Yihaa!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards