JenLin

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Jennifer Lindqvist - 16 juli 2014 21:17

 


Ja nu ska ni får höra. Då har man blivit med Samsonite väska, ny dator OCH GoPro kamera! Här håller vi inte tillbaka. Men ska man ut och resa så ska man :D


   


Den sena turen till Luleå igår eftermiddag gav resultat. Jag är riktigt nöjd med resväskan (fanns 1 kvar i den färgen jag dreglat över läääänge) och bättre bild på den kommer sen. Nu ska jag hitta mig ett nytt intresse, nämligen redigera filmer. Jag har fått mig en dator som bemästrar det mesta och lite därtill. Spoiled girl!


Nu ska jag dra igång bastun. Bastubad har blivit till en härlig vardagsrutin då vi är hos Richards föräldrar och jag klagar inte.


//

Av Jennifer Lindqvist - 16 juli 2014 08:51

Jag kan ärligt säga att någon gång behöver var och en av oss lämna vårt lilla bo för en stund. När man väl kommer tillbaka och reflekterar över allt så uppskattar man ALLT mycket mer. I mitt fall pratar jag om Kalix och Sangis. I många år av min ungdom (ung och dum) har jag undrat vem som faktiskt vill stanna på Kalix campingen för att njuta av sin semester.

Idag tänker jag helt annorlunda. Titta så fint bara.


           


Vi stannade till på det lokala badet för ett litet koll upp och en fika.


   

En ganska liten chokladboll, haha!


 


Jag vet inte om det har med ålder att göra, eller bara att jag vet att jag drar vidare för andra äventyr som jag insuper allt lite mer än den vanliga Sangis- och Kalixbon. Men jag är glad för det ändå. Le och vad glad!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards