JenLin

Alla inlägg den 3 augusti 2016

Av Jennifer Lindqvist - 3 augusti 2016 20:41

 

Hats for days.


Jag gillar hattar. Jaddda. Samlingen är inte megastor men jag vill definitivt utöka familjen till min Stetson och Bailey hatt. Jag bär Bailey of Hollywood ovan och färgen är gudomlig. Kanske inte ett solkart val om man ska ta sig en svängom på krogen(vill helst dodga smuts), men hur ofta är jag på krogen egentligen, these days? :P


Annars då..

Det dröjer allt för långa stunder mellan blogginläggen, ja jag vet, och det ärliga svaret är att jag haft brist på inspiration. Men jag tror mig känna en förändring kring det. I förrgår köpte jag mig redigeringsprogrammet Lighthouse. Det är ett klockrent program om du älskar att mixtra med dina bilder. Så nu tror jag att jag kommer bli mer aktiv här :D


En annan förklaring till frånvaron är som sagt jobbet också. Jag jobbar mycket och orkar inte skriva om jobb på bloggen. Jobb är jobb helt enkelt ;P


Vi hörs snart igen hörni!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards